کد خبر: ۹۲۵۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
تعداد بازدید: ۶۲۵
به نظر می‌رسد تلویزیون دیگر به فکر تازه کردن تولیدات محرمی خود نیست و همچون سال‌های گذشته به پخش سریال‌های تکراری‌اش بسنده می‌کند، «مختارنامه» امسال هم مهمان تلویزیون است!

تکراری‌ترین سریال تاریخ دوباره روی آنتن تلویزیون!به گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: به نظر می‌رسد تلویزیون دیگر به فکر تازه کردن تولیدات محرمی خود نیست و همچون سال‌های گذشته به پخش سریال‌های تکراری‌اش بسنده می‌کند، «مختارنامه» امسال هم مهمان تلویزیون است!

 

اصلاحات پرس نوشت: در آستانه ماه محرم الحرام، سریال «مختارنامه» از یکشنبه، دوم مرداد، هر شب ساعت۲۲ روی آنتن شبکه آی فیلم می رود.

 

در سال‌های اخیر هم که فقط بازار پخش سریال‌های تکراری گرم است و سریال «مختارنامه» به کارگردانی داود میرباقری تنها گزینه جدی برای پخش از شبکه‌های مختلف تلویزیون است، این سریال آنقدر تکرار داشته که به نظر می‌رسد رکورد پخش سریال تکراری را زده است. با همه این اوصاف تنها گزینه جدی تلویزیون امسال هم مختارنامه است تا بار دیگر حتی پخش تکراری این مجموعه به دستمایه‌ای برای شوخی در فضای مجازی هم بدل شود و انواع و اقسام جوک‌ها درباره‌اش مطرح شود.

امسال هم در اقدامی واقعا عجیب باز هم این سریال از شبکه آی‌فیلم روی آنتن می‌رود تا دست خالی تلویزیون بیش از هر زمان دیگری به چشم بیاید.

مختارنامه که نگارش فیلمنامه آن به عهده داوود میرباقری، حسن میرباقری و محمد بیرانوند بود نخستین بار مهر 1389 در 40قسمت 60دقیقه ای از شبکه اول روی آنتن رفت و از جمله بازیگران پرتعدادش می توان به فریبرز عرب نیا (مختار بن ابوعبید ثقفی)، رضا رویگری (کیان، سردار ایرانی مختار ثقفی)، فرهاد اصلانی (عبیدا... بن زیاد)، مهدی فخیم زاده (عمر بن سعد)، نسرین مقانلو (همسر اول مختار ثقفی) و... اشاره کرد.

مدت‌هاست خبری از سریال‌های تازه تولید و حتی تله فیلم‌های مناسبتی به خصوص برای پخش در ایام ماه محرم نیست و تلویزیون تقریبا از ابتدای دهه ۹۰ تمام توانش را به جای ساخت سریال‌های جدید در پخش سریال‌های تکراری به کار گرفته است!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: