کد خبر: ۹۲۵۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱
تعداد بازدید: ۱۴۸
عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به طرح دارویار گفت: طرح دارویار در صورت اجرای دقیق موجب کاهش هزینه مردم و ارزانی دارو می شود.

حاجی دلیگانی: هدف از «دارویار» کاهش هزینه دارو از جیب مردم استبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس با اشاره به اجرای طرح دارویار از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: باید در بحث حمایت دارویی اتفاقاتی بیفتد و به جای اینکه افراد و واسطه ها ارز دولتی و ارزان برای واردات دارو دریافت کنند، یارانه دارو در اختیار مردم و بیمه ها قرار گیرد.

وی با اشاره به وجود فساد در بخش دارو گفت: باید زمینه فساد از دارو حذف شود و در همین راستا طرح دارویار طراحی و در حال اجراست.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه ما از طرح دارویار حمایت و استقبال می کنیم، افزود: از مسئولین وزارت بهداشت می خواهیم که این طرح را به گونه ای اجرا کنند تا مردم با خاطره آسوده از خدمات دارویی و درمانی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: هدف از این طرح کاهش هزینه دارو از جیب مردم و پرداخت این هزینه از سوی بیمه هاست.

عضو هیئت رئیسه مجلس اضافه کرد: در عمل باید ببینیم که چقدر این طرح دقیق اجرا و اجرای آن باعث ارزانی دارو و کاهش هزینه مردم می شود.

حاجی دلیگانی تاکید کرد: امیدواریم با اجرای دقیق این طرح شاهد ارزانی دارو بوده و دارو نه تنها در دسترس مردم باشد بلکه قیمت آن کاهش یابد .

اتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: