کد خبر: ۹۲۵۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶
تعداد بازدید: ۳۹۳
باشگاه پرسپولیس در انتظار تحقق وعده های بانک شهر برای دریافت مبلغی به عنوان سود حاصل از پول سهام است.

جیب خالی پرسپولیس در انتظار معجزهبه گزارش خبرداغ به نقل از طرفداری: باشگاه پرسپولیس در انتظار تحقق وعده های بانک شهر برای دریافت مبلغی به عنوان سود حاصل از پول سهام است.

خزانه باشگاه پرسپولیس خالی است. جذب بازیکنان جدید به تاخیر افتاده و بازیکنان قدیم نیز همچنان ۲۰ درصد از مطالبات فصل قبل خود را دریافت نکرده اند. ضمن این که بازیکنان تازه وارد نیز هنوز پیش پرداختی نگرفته و اردوی خارجی این تیم نیز هنوز روی هواست.

تمام این مسائل دست به دست هم می دهد تا معلوم شود پرسپولیس همچنان بی پول است، آن هم در حالی که هواداران پرسپولیس می گویند تیم رقیب یعنی استقلال از نظر مالی وضعیت بهتری دارد.

پرسپولیسی ها در فضای مجازی می گویند دلیل این موضوع این است که باشگاه استقلال به پول سهام خود دسترسی دارد، خلاف باشگاه پرسپولیس که ظاهرا این دسترسی را هنوز پیدا نکرده است.

پیگیری های ما از مسئولان باشگاه پرسپولیس به اینجا رسید که گویا بانک‌ شهر قرار است پول حاصل از فروش سهام باشگاه پرسپولیس را سرمایه‌گذاری کرده و مدتی بعد سود حاصل از این کار را دراختیار سرخ ها قرار دهد و همین موضوع رضا درویش را امیدوار کرده که به زودی با دریافت این سود بتواند مشکلات مالی تیم را مرتفع کند.

به هر روی باید منتظر بود و دید درنهایت این اخبار به واقعیت تبدیل شده و مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس مرتفع خواهد شد یا نه.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: