کد خبر: ۹۲۴۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
تعداد بازدید: ۳۱۳
عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت: باید در تنظیم کار ساعت ادارات چه برای کاهش مصرف انرژی و چه در مواردی دیگر عدالت رعایت شود.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس: عدالت در تنظیم ساعت کار ادارات رعایت شودبه گزارش خبرداغ ، عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: باید عدالت در تنظیم ساعت کاری ادارات رعایت شود.

وی افزود:‌ اگر ساعت کاری ادارات دولتی به خاطر گرمای هوا و کاهش مصرف انرژی در ایام گرم سال تغییر می‌کند و یا کاهش می‌یابد، باید این موضوع در همه بخش‌ها اجرایی و رعایت شود.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: وقتی موضوعی مصوب می‌شود برای همه است نه اینکه عده‌ای مستثی باشند و از امتیازی برخوردار باشند و دیگران خیر.

ابوترابی خاطرنشان کرد: چه در ایام کرونا و چه در ماه‌های گرم سال اگر ساعات کاری محدود می‌شود، باید برای همگان باشد. اگر کرونا خطرناک است و اگر بحث صرفه‌جویی در مصرف انرژی است، باید در همه ادارات این موضوع رعایت و اجرایی شود.

به گزارش فارس، جمعی از مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی خواستار رعایت عدالت در کاهش ساعات کاری ادارات و سازمان‌های مختلف برای کاهش مصرف انرژی شدند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: