کد خبر: ۹۲۴۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
تعداد بازدید: ۴۶۳

فال روزانه جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱فال روزانه فردا فروردین ( جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ )

همه درها را نمی‌توان با کلیدهای عاطفی باز کرد. شاید با این کلید بتوان دریچه قلبها را گشود و به آنها راه یافت اما مغزها و عقل‌ها کلید دیگری می‌طلبد و با احساسات کار درست نمی‌شود.

به وزن و تناسب اندامت اهمیت بده. داشتن یک رژیم غذایی و برنامه دقیق ورزش برای تو مهم است.

به دنبال یک ارتقاء شغلی، مبلغی دریافت می‌کنی که قسمتی از مشکلات مالی‌ات را پوشش می‌دهد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

انسان توانمندی هستید، اما همیشه خودتان را دست‌کم می‌گیرید و این وضعیت سرخوردگی شما را به دنبال داشته است. ادامه این رویکرد اصلاً به نفع شما نیست و در اولین فرصت از دست سرزنش خودتان بردارید و توانمندی‌هایتان را به رخ اطرافیان بکشید. فرصتی چشمگیر برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد پیدا می‌کنید. اگر از این فرصت نهایت استفاده را نبرید، در آینده پشیمان خواهید شد. قصد انجام کار مهمی را دارید اما از اعتماد‌به‌نفس لازم برای اجرای این کار برخوردار نیستید و از انجام این کار مهم هراس دارید. امروز برنامه‌های خود را از این کار مهم با بزرگان فامیل درمیان بگذارید و مطمئن باشید که اعضای خانواده شما را در رسیدن به اهدافتان تنها نمی‌گذارند. روز خوبی را برای عاشقی آغاز نکرده‌اید و احتمال زیادی وجود دارد که معشوق دست رد به سینه‌تان بزند.  احتمال زیادی وجود دارد که حواس‌ شما به انجام کارهای غیرضروری پرت شود و از کارهای مهمی که پیش‌رو دارید، عقب بیفتید. به جای وقت‌گذرانی و اتلاف وقت با رفقای ناباب، کمی به فکر افزایش مهارت‌های خود باشید.  مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این مشاجره زمینه دلخوری بین شما و این فرد را فراهم کند. به هر قیمتی که شده دلخوری را از دل این فرد بیرون آورید و رفتاری دوستانه در پیش بگیرید.

احساس نگرانی شما بی مورد است،مطمئن باشید که به موقع همه چیز به بهترین شکل خود اتفاق خواهد افتاد. سعی کنید به گذشته و رفتارهایتان نگاهی بیاندازید و خود علت آن را پیدا و سپس برای رفع آن تلاش کنید. دوستی شما ارزشی بیش از این ها دارد. به زودی یک پیشنهاد کاری به شما می شود، قبل از هر تصمیمی خوب فکر کنید تا بعدها پشیمانی به سراغتان نیاید. شما باید از فرصت هایی که پیش رویتان قرار می گیرد، نهایت استفاده را بکنید. یکی از اعضای خانواده تان این روزها بیش از همیشه محتاج شماست، او را تنهای نگذارید. شما نمی دانید آینده چی خوابی برایتان دیده، کاری امروز را به فردا نیندازید تضمینی نیست فردا همچنان فرصت باقی باشد. قدر عزیزی را بیشتر بدانید و با او به نیکی رفتار کنید و با ادب سخن بگویید. برای رفتن به جای دل دل نکنید و اگر نه وسوسه رفتن و افسوسش همیشه با شما خواهد ماند.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ )

به دنبال خوابها و خیال‌هایی هستی که بسیار دور از دسترس است. هر حادثه‌ای را بهانه می‌کنی تا با خیال‌بافی‌های خود به آن پر و بال بدهی و خود را با آن سرگرم سازی. عشق فقط در داستانها با اسب سفید به سراغ آدمها می‌آید! باید واقع‌بین بود و دست از این خیال‌ها برداشت.

سعی کن با طبیعت انس بیشتری بگیری. زندگی در طبیعت ایده‌آل است و بسیاری از ما از آن محروم هستیم. پس به دامان طبیعت برو و از آن لذت ببر.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

تنوع در کارها بهتر است. داشتن چند کار مهم، تجربه کردن چند موضوع در یک زمان می‌تواند مفید و سودآور باشد. تو استعدادهای زیادی برای متحول کردن اوضاع اقتصادیت داری فقط باید آنها را بشناسی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

برای حل مشکلی که امروز با آن روبرو می‌شوید آرامش خود را حفظ کنید. از مشکلات فرار نکنید و به خاطر داشته باشید که زندگی فراز‌وفرودهای زیادی دارد. حضور بیشتری در جمع داشته باشید و از انزوا دوری کنید. از جایی که انتظارش را نداشتید، پولی به دستتان خواهد رسید. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز چشم از شما بر نمی‌دارد و از هر فرصتی برای کمک بهره می‌گیرد. روحیه مهربانی دارید و اطرافیان را همیشه از محبت خود بی‌نصیب نگذاشته‌اید. امروز شرایطی برای ابراز محبت به اعضای خانواده پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و محبت بی‌پایان خود را به اهل منزل ثابت کنید. از شرایط کاری که به آن مشغول هستید، رضایت ندارید و به دنبال کار جدیدی می‌گردید، امروز بهترین فرصت است تا سراغ کار جدیدی را بگیرید و مطمئن باشید فرصت‌‌ مناسبی برای شغل و حرفه‌ای تازه و جدید پیدا خواهید کرد. قدر لحظه‌های باارزش زندگی را بدانید و از اتلاف وقت دوری کنید. در غیر این صورت فرصت‌های ارزشمند مانند برق‌و‌باد از پیش روی شما گذر می‌کند. اعضای خانواده شما را حسابی تحویل می‌گیرند و برنامه‌های خاصی برای شما در نظر گرفته‌اند. لطف اهل منزل را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصت محبتهای ایشان را جبران کنید.

خودتان را امروز از بحث هایی که میان دوستان تان بوجود می آید، دور کنید، در غیر این صورت سوتفاهم های بوجود آمده دامن شما را نیز خواهد گرفت. به جای آن انرژی خود را برای کارهای مهم تری صرف کنید. توی برخی از کارهایتان گره ای افتاده که اگر تمام تلاش تان را به کار گیرید، بر تمام شان غلبه خواهید کرد. حرفی در دلتان مانده که باید به دوستی بزنید. برخلاف انتظار شما او نیز با صبوری پای دردو دلتان خواهد نشست. قرضی دارید ولو اندک اندک پس بدهید. شخصی را دوست دارید و شادی‌تان در گرو بود و نبود اوست او نیز همین احساس را به شما دارد. این روزها بیش از حد به یک تعطیلات یا استراحت کوتاه احتیاج دارید شما جسما و روحا بیش از حد از خودتان کار کشیده‌اید و فشار را تحمل کرده‌اید حالا اما خسته‌اید دیگر توانی برای ادامه ندارید.

 


فال روزانه فردا خرداد ( جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ )

باید صبر کنی تا آبهای به جوی بازگردد. در چنین حالتی می‌توانی خودت پیش‌قدم شوی تا مشکلتان حل شود در غیر اینصورت باید از خیر این عشق و علاقه بگذری و به فکر موقعیت دیگری باشی.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

این هفته برای تو بسیار پرتلاش خواهد بود. خبرهایی می‌رسد که خوشحال کننده است و وضعیت مالی تو را روبراه می‌کند. خودت و توانایی‌هایت را دست‌کم نگیر و اعتماد به نفس داشته باش.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

پرخوری را کنار بگذارید و رژیم‌غذایی سالمی را در پیش بگیرید. روز خوبی را به لحاظ مالی در پیش دارید و یکی از آشنایان که احتمالاً از اعضای خانواده مادری شماست، زمینه‌ای برای افزایش درآمدتان فراهم می‌کند. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و در کنار افزایش درآمد، رابطه خود را با این فرد تقویت کنید. مشکلی مالی سر راه شما قرار می‌گیرد، یکی از اعضای فامیل برای حل این مشکل مالی پیش‌قدم می‌شود، پیشنهاد یاری ایشان را قبول کنید اما به این فکر باشید که در اولین فرصت قرضی که از ایشان می‌گیرید را باز پس دهید. بین شما و یکی از اعضای خانواده امروز مشاجره‌ای در می‌گیرد. اجازه ندهید این مشاجره به دلخوری عمیقی تبدیل شود. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و یاد ایام قدیم افتا‌ده‌اید، از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و روز را با خوشی و شادکامی ادامه دهید.  اتفاق ناخوشایندی در محل‌‌کار یا منزل انتظار شما را می‌کشد. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب اطراف خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید تا آب در دل کسی تکان نخورد. دید کاملی از توانایی‌ها و نقاط ضعف خود ندارید و این وضعیت جلوی پیشرفت شما را گرفته است. در اولین فرصت شناخت بیشتری از توانایی‌ها و ضعفهای خود پیدا کنید و شیوه زندگیتان را بهبود بخشید.  عشقی بی‌حد‌ومرز را در کنار همسر یا عشق‌ زندگیتان تجربه خواهید کرد.

اطراف تان بهم ریخته و این موضوع شما را ناراحت و نگران کرده است اما مطمئن باشید که فردا همه چیز مانند گذشته خواهد شد. از آنجا که امروز تمرکز لازم را ندارید، بهتر است که از انجام کارهای مهم خودداری کنید. کمی دید خود را نسبت به زندگی تغییر دهید و خوش بین تر از قبل باشید. آینده شما دست خودتان است پس آن را آنطور که خود می خواهید بسازید. اگر در مورد موضوعی شک دارید، از دیگران برای مشورت کمک بگیرید. به تصورات خود بیش از حد پروبال می دهید، رویاپردازی برای شما لازم است اما نه در این حد که باعث سقوطتان شود. اکنون زمان آن فرارسیده که یک پرش برای آینده ای بهتر داشته باشید. راز خود را به هر کسی نگویید و مراقب وسوسه های شخصی در اطرافتان باشید. نیتی که در دل دارید بسیار نیکوست، اما برای رسیدن به آن صبر و کوشش بیشتری لازم است.




فال روزانه فردا تیر ( جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ )

اختلاف کوچکی با دوست یا همسرت پیش می‌آید که چندان مهم نیست و باید با گفتگو و تفاهم آنرا حل کنی تا به بحران بزرگ و ریشه‌دار تبدیل نشود.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

سود فراوانی به دست خواهی آورد به طوری که نمی‌دانی با آن چکار کنی. در این جور مواقع افراد سرکیسه را باز می‌کنند و به ولخرجی روی می‌آورند اما تو باید دوراندیش باشی و به آینده و اهدافت فکر کنی.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

اهمیتی به نظرهای پدر و مادر یا بزرگان فامیل نمی‌دهید و این وضعیت آنها را حسابی از شما دلخور کرده است. ادامه این رفتار اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت به پدر و مادر یا بزرگان فامیل ثابت کنید که اهمیت خاصی برای آنها قائل هستید و احترام بیشتری به آنها بگذارید.   قدر پس‌انداز و صرفه‌جویی را می‌دانید و این رویکرد باعث شده تا از ثبات مالی قابل‌اطمینانی برخوردار باشید. به این رویکرد ادامه دهید و امروز پولی را برای آینده کنار بگذارید و لحظه‌ای از پس‌انداز غافل نشوید.  عشقی آتشین انتظار شما را می‌کشد. مواظب باشید که عقل و منطق خود را در این عشق از دست ندهید و قبل از اینکه به دامن عشقی گرم و سوزان بیفتید، جوانب مختلف این کار را دوباره بررسی نمایید. در کنار کارهای روزمره که همیشه انجام می‌دهید، کارهای غیرمنتظره دیگری نیز دارید و سرتان حسابی شلوغ خواهد شد. اما اصلا نگران نباشید چرا که انرژی لازم را برای به پایان رساندن کارهای امروز پیدا می‌کنید. کار ناتمامی دارید و به‌رغم این‌که این کار را باید در موعد مقرر انجام دهید، حوصله انجام این کار را ندارید و انجام آن را پشت گوش می‌اندازید، این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت این کار را به پایان برسانید. یکی از اطرافیان توقعی از شما دارد که از انجام آن ناتوان هستید. این شرایط زمینه دلخوری این فرد را فراهم می‌کند. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و به ایشان ثابت کنید هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای رضایت وی انجام خواهید داد.

امروز نیز مانند روزهای گذشته نگران هستید. اما کافی است کمی صبر کنید تا همه چیز مانند گذشته دوباره شیرین و بر وفق مراد شود. به زودی یکی از رویاهایی که مدت هاست در سر می پرورانید، رنگ واقعیت به خود می گیرد. شما این موفقت را مدیون سخت کوشی های چند ماه اخیر خود هستید پس این شادی را د رکار خانواده خود جشن بگیرید. از دست یکی از اطرافیان تان دلگیرید؛ فکر می کنید که او نسبت به شما بی تفاوت است اما در واقع او از این موضوع خبر ندارد. بهتر است امروز برای صحبت کردن با او وقت بگذارید. برای حل مشکلاتتان باید بیشتر مطالعه کنید و از افراد با تجربه مشاوره بگیرید. در مورد نیتی که در سر دارید، بهتر است هر چقدر هم که از انتظار خسته شده‌اید اما بی گدار به آب نزنید. این مسئله ای نیست که بشود در موردش اشتباه کرد. برای رساندن خبری عجله نکنید و کمی دست نگهدارید. این خبر اگر از طرف کس دیگری شنیده شود بهتر است.



فال روزانه فردا مرداد ( جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ )

با یک تماس تلفنی و یا فرستادن یک پیغام یا نامه می‌توانی به او بفهمانی که به فکرش هستی. خاطرات گذشته، همیشه منبع و ذخیره‌ای روحی و معنوی است که باید از آن به خوبی استفاده کرد.

پول و ثروتی بدست می‌آوری اما در نحوه خرج کردن آن باید دقت داشت. این ثروت بادآورده نیست که با بذل و بخشش‌هایت آن را به باد دهی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

خیال‌بافی را کنار بگذارید و با واقعیت‌های زندگی روبرو شوید. وقت خود را با انجام کارهای پیش‌پاافتاده تلف نکنید و فکری به حال گذر عمر با ارزش خود بردارید. مدتی است پولی به کسی قرض داده‌اید، امروز این قرض ادا می‌شود و به لحاظ مالی شرایط بهتری را تجربه می‌کنید. یکی از اطرافیان فرزندی به دنیا آورده و امروز به جشن و سروری برای این نورسیده دعوت شده‌اید. در این مراسم شرکت کنید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه نمایید. قدرت محبت را نادیده نگیرید و امروز بیشتر از همیشه مهربانی کنید.  تنهایی را به حضور در جمع ترجیح می‌دهید و امروز فرصتی برای خلوت با خودتان پیدا می‌کنید.  آتش عشق بیشتر از همیشه در دلتان شعله‌ور شده و برنامه‌هایی ترتیب داده‌اید تا عشق‌ سوزان خود را نثار همسر یا عشق ‌زندگیتان کنید، مطمئن باشید که عشق ‌زندگیتان نیز در عشق شما می‌سوزد و روز خوبی را برای عاشقی انتخاب کرده‌اید.

امروز احساس خستگی می کنید. این خستگی بیشتر روحی ست تا جسمی. برای باز شدن ذهن تان، پیاده روی را به شما پیشنهاد می کنیم. در گفتگویی که امروز در اطرافتان رخ می دهد، شرکت کنید. با افراد بیشتری در تماس باشید، در نهایت خواهید دید که دیگران چه تاثیر مثبتی روی زندگی تان خواهند گذاشت. موضوعی از گذشته ذهن شما را همچنان درگیر خود کرده اما بدانید تا خودتان را از آن رها نکنید، پیشرفتی در زندگی تان نخواهید داشت. اجازه ندهید حرفی که شخصی حسود به شما می زند روحیه‌تان را تضعیف کند و روی عملکردتان تاثیر بگذارد. شخصی وارد زندگی‌تان شده و هم صحبتتان خواهد شد تا به او اعتماد ندارید و امتحانش را پس نداده راز دلتان را به او نگویید. اتفاقی می افتد و شما در کمال ناباوری حرف‌هایی خواهید شنید که بسیار خوشحال و شادتان می کند.



فال روزانه فردا شهریور ( جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ )

بیش از حد تحت تاثیر حرفهای این و آن قرار می‌گیری. باید به جای احساسات، عقل و منطق خود را ملاک قرار دهی و با خردمندی تصمیم بگیری به نحوی که اساسی و جدی باشد.

با خوش‌بینی روزت را شروع کن. در این صورت هم با انرژی مثبت به کارهایت می‌پردازی و هم به اطرافیانت انرژی می‌دهی.

به سود مالی می‌رسی که قابل توجه است. شاید بخواهی آنرا برای خود و دوستانت خرج کنی، اما تصمیم عاقلانه‌تر این است که به فکر آینده‌ات باشی و آنرا پس انداز کنی. گاهی اوقات مقداری پس انداز می‌تواند برای روزهای سخت مفید باشد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

طاقت دیدن پیشرفت اطرافیان را ندارید. قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد حسود و منزوی تبدیل کند، آن را کنار بگذارید و هر کاری از دستتان بر می‌آید را برای موفقیت اطرافیان انجام دهید. سرتان را به انجام کارهای پیش‌پاافتاده بند می‌کنید و کارهای مهم را به آینده موکول می‌کنید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از تنبلی برای شما به‌ دنبال ندارد. از امروز اهمیت ویژه‌ای به انجام کارهای مهم بدهید و امروزوفرداکردن را کنار بگذارید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان اعضای خانواده وجود دارد و از آنجایی که ریشه این مشاجره در مشکلات مالی نهفته‌ است، با اهل منزل صحبت کنید و با پیدا کردن روش‌های تازه‌ای برای افزایش درآمد، اعضای خانواده را به رفاه و آرامش برسانید و جلوی هرگونه دلخوری را بگیرید.  با کمک روحیه‌ای شوخ و خوش‌مشربی که دارید، به اطرافیان روحیه بدهید.  خستگی نمی‌شناسید و امروز احساس می‌کنید که شکست‌ناپذیر شده‌اید، این روحیه را تا انتهای شب حفظ کنید و کار دشواری که مدتی است مشغول انجام آن هستید را به پایان برسانید. امروز اتفاق مهمی در زندگی شما میفتد و درس بزرگی می‌گیرید. این اتفاق را به یاد داشته باشید و تجربه‌های ارزشمندی به کوله‌بار زندگیتان اضافه کنید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرد. به لطف این شرایط، لحظه‌های عاشقانه‌ای را در کنار عشق ‌زندگیتان تجربه کنید.

امروز کمی متفاوت تر از همیشه به نظر می رسید. دوست دارید به جای توجه به خود، روی دیگران تمرکز کنید. این موضوع شما را نزد اطرافیان تان نیز محبوب خواهد کرد. سعی کنید کارهای امروزتان را بر اساس منطق پیش ببرید تا نتیجه خوبی داشته باشد. زندگی عاطفی شما خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید، دچار تغییر و تحول خواهد شد. اگر چه شما بسیار نگران هستید اما خبرهای خوبی خواهید شنید. بنابراین خوش بین و منتظر معجزه باشید سپس اولین قدم خود را بردارید. صدقه دادن را فراموش نکنید، بلایی را از شما دور می کند. شما به راحتی نمی توانید هیجانات و صحبت‌هایتان را کنترل کنید، شاید به نظرتان آنچه بر زبان می آورید بی اهمیت و کوچک باشد و تاثیرش بر دیگران ناچیز به نظر برسد، بهتر است تجدید نظر کنید و به صحبت‌هایتان دقت کنید وگرنه ممکن است از همین صحبت‌ها بر علیه‌تان استفاده کنند.




فال روزانه مهر

پس از یک دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد که در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نیز چون یکسال چند فصل دارد و بدون این فصلها دچار رکود خواهد شد.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

از امروز باید برای فردایت برنامه‌ریزی کنی. کسی که طبق یک برنامه حرکت کند به دور از هرگونه خیالبافی، به اهداف خود می‌رسد.

 

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

مهارت‌های جدیدی فرا بگیرید و با یادگیری علم و دانش، شرایط بهتری را برای پیشرفت در کار و زندگی فراهم کنید. مواظب سلامتیتان باشید و کاری نکنید که سلامت وجود نازنینتان به خطر بیافتد. دزدی در کمین مال شما نشسته و امروز اگر چشم چپ کنید، اموالتان به سرقت می‌رود. مشکلات خود را به زبان نمی‌آورید و اطرافیان از گرفتاری‌های شما بی‌خبر هستند. ادامه این رویکرد غیر از اینکه مشکلات شما را وخیم‌تر کند، چیزی برایتان به دنبال ندارد. امروز گرفتاری‌های خود را با آشنایانی که به آن‌ها اعتماد دارید در میان بگذارید و از دوستان و آشنایان برای حل این گرفتاری‌ها کمک بخواهید. دستاوردهایی که در زندگی دارید را دست‌کم نگیرید و به جای بزرگنمایی شکست‌ها، از آن‌ها درس بگیرید و کوله‌بار تجربه‌های خود را پربارتر کنید. فرصتی پیدا می‌کنید تا هنر و استعداد خود را ثابت نمایید. این فرصت را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و یک سروگردن بالاتر از اطرافیان قرار بگیرید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز عشقی پاک و صمیمانه را نثار شما خواهد کرد.

یکی از دوستان تان خبری را به گوش تان رسانده و این موضوع شما را کمی ناراحت و خسته کرده است. بهتر است به او بگویید که در مورد مسایلی که ذهن شما را آشفته می کند، با شما حرفی نزند. خودتان را از موقعیت های استرس زا دور کنید و روی هدف های زندگی تان متمرکز شوید. اگر به فکر شروع یک رابطه عاطفی جدید هستید، امروز زمان مناسبی است زیرا با افرادی آشنا خواهید شد که مشترکات زیادی با یکدیگر دارید. به زودی گره ای از کارتان باز می شود که خودتان هم انتظارش را ندارید. حواستان باشد بی احتیاطی نکنید و در کارهای خود با بی دقتی عمل نکنید، اگر حواستان نباشد وقتی به خودتان می آیید که می بینید خرابکاری کرده‌اید که حالا مجبورید تاوانش را چند برابر پس بدهید. اکنون زمان مناسبی برای شروع کاری جدید است، برخیزید و با امید به فردا و با بهره گیری از استعدادهایتان به سوی هدفتان حرکت کنید.




فال روزانه فردا آبان ( جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ )

با احساسات دیگران نمی‌شود بازی کرد. کسی که با آتش بازی می‌کند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر کاری عواقبی دارد که باید آنرا در نظر داشت.

در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری کارهای زیادی بکنی اما نمی‌دانی چه کاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی که تشخیص می‌دهی صرف کنی تا موفق گردی.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : کمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در کنار کار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش که زیاده‌روی نکنی چون به ضررت خواهد بود.

اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با کمی تلاش و کوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد کنی.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

با مشکلی روبه‌رو هستید که راه حلی برای آن پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید این مشکل شما را از پا دربیاورد و برای حل آن از دوستان و آشنایان کمک بگیرید.   نگرانی‌های خود را با اطرافیان درمیان نمی‌گذارید. قبل از اینکه این روحیه زمینه افسردگی شما را فراهم کند، با فردی که سنگ‌صبور شماست، درددل کنید و بار غصه‌های خود را زمین بگذارید. روز حساسی را آغاز کرده‌اید و احتمال دارد ناخواسته کاری ناشایست انجام دهید و زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کنید. اعضای خانواده وقت زیادی از شما را می‌گیرند و امروز فرصتی برای رسیدگی به کارهای شخصی پیدا نمی‌کنید. امروز بیشتر از همیشه مواظب گفتار خود باشید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد سخن ناشایستی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان بگویید.  اجازه ندهید شک و تردید، مشکلی برای تصمیمهای مهم زندگیتان ایجاد کند.

در مورد موضوعی با شریک زندگی تان دچار اختلاف نظر شده اید، توضیحات شما نیز او را متقاعد نمی کند. بهتر است از اصرار کردن دست بردارید و به او فرصت دهید. با این کار همه چیز به روال عادی خود باز خواهد گشت. سعی دارید اشتباهی را که در گذشته مرتکب شده اید، تکرار نکنید. از این که مدام به بن بست می خورید، خسته شده اید اما نگران نباشید، به زودی زندگی شما در مسیر تازه ای حرکت خواهد کرد و شما نیز به هدف تان خواهید رسید. نامه ای دریافت خواهید کرد. اتفاقات تازه ای برایتان پیش می آید. چشمتان به روی واقعیتی باز می شود. مراقب باشید، شاید لازم است این بار کمی عصبانیت به خرج دهید. نرمش بیش از حد در کارهایتان به ضرر شما تمام می شود. حواستان باشد، هرچه پیش آمد یا هر اتفاقی برایتان رخ داد، شما نباید راهتان را عوض کنید.



فال روزانه فردا آذر ( جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ )

رفته رفته این اختلاف حل خواهد شد. گذر زمان به هر دو طرف نشان خواهد داد که تندروی بیشتر به آنها آسیب می‌رساند. از این رو هر دو سرعقل آمده و با هم آشتی می‌کنند.

به زودی اتفاقاتی می‌افتد که تو را شادمان می‌کند. حالا نوبت آسایش و آرامش به وجود آمده پس از آن لذت ببر.

تنبلی را از خود دور کن. با ورزش و مطالعه بیشتر می‌توان فعال‌تر از همیشه باشی.

موفقیت خوبی در زمینه مسائل مالی و اقتصادی بدست می‌آوری. کسی که موفق‌تر است، رقیبان و حسودان بیشتری هم خواهد داشت. بدون توجه به آنها به کار خودت ادامه بده.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

روز خوبی راآغاز نکرده‌اید و سلامتیتان در خطر است، در چنین شرایطی شرط عقل این است که بیشتر از همیشه مواظب سلامتی‌تان باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که سلامت وجود نازنین‌تان به خطر نیافتد. پولی برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید و به دنبال راهی برای افزایش درآمد خود هستید، به صلاح شما نیست که این پول را به گردش نیاندازید و در اولین فرصت پس از مشورت با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، سرمایه‌تان را به گردش بیاندازید و مطمئن باشید که از این سرمایه‌گذاری، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی شما خواهد شد. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و برنامه‌هایتان را به هم می‌زند. برای حل این مشکل به‌تنهایی کاری از دست شما برنمی‌آید. در چنین شرایطی از اعضای خانواده کمک بگیرید و اجازه ندهید مشکلات ریشه‌دار شوند.  رعایت حال همسر یا عشق ‌زندگیتان را بکنید و مواظب وی باشید.  به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید، اما کارهای زیادی در پیش دارید و چنین زمانی فراهم نمی‌شود. این قضیه زمینه ناراحتی شما را فراهم خواهد کرد، جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که در چند روز آینده فرصت فراغت بیشتری خواهید داشت تا لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری نمایید.  کارهای عقب‌افتاده زیادی دارید و این وضعیت نگرانی شما را به دنبال دارد، اما اجازه ندهید کارهای عقب‌افتاده شما را بیش‌ازحد نگران کند و امروز به هر قیمتی که شده کارها را انجام دهید و به اطرافیان ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید.

برای به دست آنچه می خواهید، باید سمج تر باشید، این کار اگر چه کمی مشکل است و با شخصیت شما جور در نمی آید اما با تلاش خود می توانید به هدف تان برسید. اگر برای چندمین بار به بن بست خورده اید، کمی دست نگه دارید و کار دیگری را آغاز کنید تا در زمان مناسب دوباره به آن رجوع کنید. رابطه شما با شریک زندگی تان وارد مرحله ای شده که باید محتاط تر قدم بردارید. اگر عجله نکنید و آهسته تر قدم بردارید، همه چیر بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت. در زندگی‌تان پیگیر باشید و اینقدر به مسائل با دید منفی نگاه نکنید این کار باعث می شود که به سلامتی‌تان آسیب برسد. واقع بین باشید تا به موفقیت برسید. فراغ و دوری سخت است اما به زودی روزهای هجران به پایان می رسد و وصال حاصل می شود. به نیازمندی کمک کنید و مطمئن باشید که این کمک همیشه و همه جا به شما کمک خواهد کرد.




فال روزانه فردا دی ( جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ )

اطرافیانت به تو سفارش می‌کنند که بهترین راه را انتخاب کنی اما تو همچنان لجباز و یک‌دنده‌ای!! به چه قیمتی می‌خواهی حرفت به کرسی بنشیند؟!

وضعیتی پیش می‌آید تا بتوانی یک یا چند تن از دوستان قدیمی را که مدتی از آنها بی‌خبر بودی، ملاقات کنی. فکر یک سفر مدتی است ذهنت را به خود مشغول کرده. به زودی مقدمات آن فراهم می‌شود.

باید در آرامش به خوردن غذا مشغول باشی چون داشتن استرس و یا کار پرمشغله و راه رفتن در هنگام غذا خوردن، نه تنها هیچ نفعی برایت ندارد بلکه ممکن است سلامتی‌ات به خطر بیفتند.

تو هم مثل دیگران آرزوی موقعیت اقتصادی بهتر را داری اما در این معامله، آنها خواسته‌های زیادی از تو دارند و تو نمی‌توانی به تنهایی به یک به یک آنها پاسخ دهی پس بهتر است به جای قبول همه کارها با هم یک یا دو قسمت را به دست گیری تا از بتوانی جوابگو باشی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

 با کار بیش‌از‌حد، زمینه دلخوری همسر یا عشق ‌زندگیتان را فراهم نکنید. دلباخته دلداری هستید، اما این عشق یک‌طرفه است و از چنین عشقی تنها سوزوگدازعاشقی نصیب‌تان خواهد شد. بار سنگین مشکلات را به تنهایی بر دوش نکشید و از آشنایان کمک بگیرید. توجه بیشتری به گذر زمان داشته باشید و قدر لحظه‌های زندگیتان را بدانید. یکی از همسایه‌ها یا اعضای فامیل چشم دیدن پیشرفت‌های شما را ندارد و امروز حسابی شما را به دردسر می‌اندازد. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و حساب این فرد را کف دستش بگذارید.

اگر مسیری که می روید شما را به بن بست رسانده، بد نیست راه دیگری را انتخاب کنید اما در این راه باید با احتیاط قدم بردارید زیرا موانع زیادی دارد و ممکن است برایتان دردسرساز شود. اگر مجرد هستید و به دنبال عشق زندگی تان می گردید، به زودی همان رویایی که همیشه در سر می پروراندید، به واقعیت تبدیل خواهد شد. به زودی خبری در محیط کارتان می شنوید که تغییرات زیادی را در زندگی شما ایجاد خواهد کرد. علی رغم میلتان در جمعی حضور پیدا خواهید کرد. کسی از شما تقاضایی دارد که بیجا نیست، بهتر است با مشکلاتتان کنار بیایید و او را کمک کنید. فکر های سازنده بکنید تا اتفاق های خوب بیافتند. این طور که منفی بافی می کنید و انرژی منفی که به اطرافتان پراکنده می کنید درهای باز را هم به رویتان می بندد. برای خودتان گل بخرید.

 



فال روزانه فردا بهمن ( جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ )

در روابط‌تان مراقب باشید. تو فرد خاکی و راحتی هستی، اما ممکن است اطرافیان اینطور استنباط نکنند و از روی حسادت و یا به هر دلیلی برایت دردسرهایی درست کنند.

به زودی شاهد بعضی تغییرات هیجان انگیز و مثبت در زندگی‌ات خواهی شد. به مسافرتی دعوت میشوی که خاطرات شیرینی برایت دربر دارد.

اگر بیش از حد احساس استرس می‌کنی شاید به ایجاد تغییراتی در نوع زندگی و یا شیوه برخوردت با استرس نیازمندی. بهتر است بین وظایف کاری، مسئولیت‌ها و اوقات فراغتت تعادل برقرار کنی.

پس از مدتی رکود اقتصادی دوباره اوضاع روبراه می‌شود و پول نسبتا خوبی بدست می‌آوری. به زودی مقداری پول از دست می‌دهی اما نگران کننده نیست.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

با ورزش و تحرک سلامتتان را تضمین کنید و انرژی بیشتری بدست بیاورید. بیش‌از‌حد نگران خودتان هستید و زندگی‌تان را با اضطراب و دلهره ادامه می‌دهید، وقت آن فرا رسیده که نگرانی‌ها را کنار بگذارید و به استقبال زندگی بروید.  روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری در پیش دارید و به فکر شکار موقعیت‌ها باشید. غم و غصه‌های زیادی دارید و بار ناراحتی‌های زیادی را بر دوش می‌کشید، امروز زمان مناسبی است که غصه‌های خود را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید.   روزی سرشار از عشق و محبت را آغاز کرده‌اید و جوانه عشق در دلتان شکوفه زده‌است، این احساس را غنیمت بدانید و لحظه‌هایی سرشار از عشق و شادی را در کنار همسر یا  عشق ‌زندگیتان تجربه نمایید.   شرایطی مهیا می‌شود تا با خودتان خلوت کنید و برنامه‌های مهمی برای آینده بریزید.

اخیرا استرس های زیادی به شما وارد شده، برای رسیدن به آرامش، کمی مراقبه یا ورزش کنید، این کار در چنین شرایطی سخت اما امکان پذیر است. اگر مجرد هستید، حال که اعتماد به نفس و جسارت شما افزایش یافته، راز دلتان را برای فردی که به او علاقه دارید بازگو کنید. شانس به شما روی آورده است پس درنگ نکنید. سفری در پیش دارید که روحیه شما را از این رو به آن رو خواهد کرد فقط احتمال این که چیزی را گم کنید زیاد است، بنابراین خوب مراقب وسایل تان باشید. هیچ کس جز خودتان نمی تواند شادی را به زندگی‌تان بیاورد. به جای حرف زدن عمل کنید. کاری را باید هر چه زودتر شروع کنید بهانه نیاورید و زمان خود را به بطالت نگذرانید، بهتر است با قدم های کوچکتر شروع کنید به نفعتان است، اینکه بخواهید یکباره سنگ بزرگی را بلند کنید باعث می شود همه‌ی توانایی‌هایتان را زیر سوال ببرید.




فال روزانه فردا اسفند ( جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ )

دوستی که با تو سر ناسازگاری داشته پشیمان شده و به فکر جبران رفتارش است. بهتر است تو هم او را ببخشی و مسائل گذشته را پیش نکشی.

بزودی از یک کار و یا خوش قلبی‌ات نتیجه می‌گیری. هدایا و یا مقداری پول به دستت می‌رسد که باعث خوشحالی‌ات می‌شود.

باید از تازه‌ترین سبزیجات و میوه‌ها استفاده کنی و از جایی خرید کنی که مواد غذایی‌اش سالم و تازه باشد. نوع مواد غذایی که مصرف می‌کنیم با سلامتی بدن رابطه مستقیم و بسیار نزدیکی دارد.

مراقب اعمال و رفتارت باش. کوچکترین خطا می‌تواند برای تو توبیخ مالی به همراه خواهد داشت.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

اطرافیان را با اعمال‌نظرهای خود به تنگ ‌آورده‌اید و اصرار زیادی دارید که اطرافیان بر طبق نظرهای شما زندگی کنند، این رویکرد نه تنها شما را به انسان مستبدی تبدیل می‌کند، بلکه زمینه تنهایی و انزوای شما را فراهم خواهد کرد، در نتیجه اعمال‌نظرهای بیش‌از‌حد را کنار بگذارید و به اطرافیان اجازه دهید تا طبق میل خودشان زندگی کنند.  از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی به دستتان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و اعضای خانواده را در داشته‌های خود سهیم کنید.   با فرد باتجربه و دنیا دیده‌ای ملاقات خواهید کرد، این ملاقات را به فال نیک بگیرید و تجربه‌های ایشان را در آینده به چراغ راهی برای موفقیت‌های خود تبدیل کنید. قبل از اینکه مشکلی که به آن برخورد کرده‌اید دردسرهای زیادی برای شما درست کند، این مشکل را امروز حل کنید. فرصتی مناسب برای عاشقی در پیش دارید و روزی سرشار از لحظه‌های عاشقانه را در کنار عشق‌ زندگیتان سپری نمایید.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: