کد خبر: ۹۲۴۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
تعداد بازدید: ۱۱۷
رئیس بسیج اساتید گفت: یکی از ابزارهای اصلی دشمن برای ضربه زدن به هویت ایرانی و اسلامی ما به ویژه فرهنگ عفاف و حجاب، فضای مجازی است.

چه گروه‌هایی به دشمن برای ضربه‌زدن به عفاف و حجاب کمک می‌کنند؟به گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور،  در حاشیه ششمین اجلاس سراسری مسئوولان و جانشینان سازمان بسیج اساتید کشور و به مناسبت روز حجاب و عفاف، گفت در روز ۲۱ اُم تیرماه ۱۳۱۴ مردمی مجاهد در مسجد گوهرشاد و در پناه شاه خراسان در مخالفت با غرب‌زدگی رضا شاه، دلیرانه و مظلومانه جان سپردند ولی تن به البسه و فرهنگ وارداتی غرب نسپردند. همین حادثه به تنهایی گواه آن است که دشمنی غرب با فرهنگ ایرانی و اسلامی ما نه با شروع انقلاب اسلامی که از سالها قبل از آن شروع شده بود.

وی افزود: این دشمنی امروزه با شدتی بیشتر از آن زمان در جریان است، فقط ابزارهای آن تغییر کرده است. امروز دشمن از همه‌ی حربه ها برای ضربه زدن به فرهنگ حجاب و عفاف استفاده می‌کند. اینکه بازار ما مشحون شده از لباس های مبتذل و کم پوشش، تصادفی نیست.

این استاد دانشگاه تاکید کرد:‌ دشمن برای از بین بردن فرهنگ عفاف و حجاب پازل های زیادی را کنار یکدیگر چیده است. عده‌ای مزدور با طرح شبهات در فضای مجازی و رسانه های بیگانه وظیفه‌ ضربه زدن به فلسفه حجاب را برعهده دارند، عده‌ای لمپن وظیفه‌ سردستگی و ایجاد کمپین های ضد حجاب و عفاف را انجام می دهند، عده ای از آن سوی مرزها و این سوی مرزها وظیفه ی تغذیه بازار با لباسهای مبتذل را بر عهده دارند، عده‌ای وظیفه‌ تبلیغ و ترویج این پوشش ها را انجام ‌می دهند و ....

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: به نظر بنده در این میان یکی از ابزارهای اصلی دشمن برای ضربه  زدن به هویت ایرانی و اسلامی ما به ویژه فرهنگ عفاف و حجاب، فضای مجازی است، فضای مجازی‌ای که با بی تدبیری دولت های گذشته عامدانه و‌ یا قاصرانه ولنگار و بی ضابطه مانده. برای ‌کودک و‌ نوجوان و جوان ما دشمن برنامه دارد. یکی از این برنامه ها از بین بردن عفاف و حیا در نسل جوان ما به واسطه همین فضای بی در و پیکر مجازی است.
مردانی ادامه داد: جوانان انقلابی ما باید بر فضای حقیقی و‌ مجازی کشور مسلط باشند و این امر هم نیازمند وضع‌ و اجرای ضوابط و قوانین ( مدیریت فضای مجازی) است و هم نیازمند افزایش کمیت و‌ کیفیت اقدامات و تولیدات نیروهای انقلابی. بحمدالله جوانان انقلابی ما بیکار ننشسته اند... شما ببینید همین سرود «سلام فرمانده» چه موج عظیمی از دلبستگی به آرمان‌های اسلام و انقلاب را در دل کودکان و‌ نوجوانان ما ایجاد نمود؟؟

این استاد دانشگاه با اشاره به برکات کار مجاهدانه و جهادی بیان کرد: ما هر جا که‌ مجاهدانه و با نیت خالص وارد شدیم خدا هم به کار ما برکت داد. به نظر بنده با کار جهادی و‌ با اتکاء به نیروی انسانی خلاق و خوش فکر میتوان وضعیت حجاب و عفاف در سطح جامعه را به شرایطی بسیار مطلوب‌تر و متعالی رساند، ان شاءالله.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: