کد خبر: ۹۲۴۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
تعداد بازدید: ۱۹۲
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر قرار باشد سرمربی تیم ملی تغییر کند، بهتر است یک مربی ایرانی روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی بنشیند، چون شناخت بهتری نسبت به بازیکنان دارد.

عزیزیان: امسال لیگ جذابی خواهیم داشتبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان: سعید عزیزیان با اشاره به اینکه تیم فوتبال پرسپولیس مدعی اول قهرمانی در لیگ برتر است، اظهار داشت: امسال یحیی گل‌محمدی برای قهرمانی پرسپولیس برنامه‌ریزی خوبی دارد و باشگاه هم در زمان بسیار خوب بازیکنان مدنظر کادر فنی را در اختیار گرفت. تمرینات هم به موقع آغاز شده است و مهمترین موردی که تیم‌های فوتبال باید آن را رعایت کنند، شروع فصل بدنسازی است. قبل از آغاز مسابقات هم کارهای تاکتیکی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: باید هر چه زودتر مهاجمان مدنظر گل‌محمدی هم جذب شوند تا در پروسه آماده‌سازی تیم خللی ایجاد نشود.

عزیزیان در پاسخ به این سوال که آیا برای دیدن تمرین تیم فوتبال پرسپولیس، باشگاه دعوت شده، عنوان کرد: هیچ عیبی ندارد که مرا به تمرینات دعوت نمی‌کنند. ما پیشکسوتان در هر شرایطی پیگیر تیم محبوب خود هستیم و فقط می‌خواهیم تا تیم قهرمان شود و هواداران خوشحال باشند.

*جذب ستاره‌ها تضمینی برای قهرمانی نیست

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا جذب نفرات برتر تضمین‌کننده قهرمانی در مسابقات است، تصریح کرد: بازیکنانی که برای تیم فوتبال پرسپولیس جذب شدند در سال قبل برترین نفرات سایر تیم‌ها بودند، اما به خدمت گرفتن بهترین‌ها و جذب ستاره‌ها به طور حتم تضمینی برای قهرمانی نیست. باید تمامی بازیکنان در تمرینات پیش از آغاز رقابت‌ها با تاکتیک‌های کادر فنی با هم هماهنگ شوند و اگر این هماهنگی در ابتدای فصل انجام نشود، تیمی نمی‌تواند خود را به عنوان مدعی قهرمانی معرفی کند.

وی با اشاره به اینکه امسال لیگ جذابی خواهیم داشت، گفت: به غیر از پرسپولیس، استقلال، سپاهان، فولاد و گل گهر هم مدعی قهرمانی در لیگ برتر هستند. ۴ ماه تا آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال باقی مانده است و همه بازیکنان حاضر در لیگ برتر می‌خواهند با اثبات شایستگی، خود را به سرمربی تیم ملی تحمیل کنند، بر همین اساس بازی‌های خوبی را امسال در لیگ برتر شاهد خواهیم بود.

*بازیکنان نباید وارد بحث تغییر سرمربی تیم ملی می‌شدند

عزیزیان در مورد ایجاد حاشیه و دو دستگی در تیم ملی فوتبال تاکید کرد: تیم ملی فقط برای بازیکنان نیست و متعلق به ۸۰ میلیون مردان ایران است. تیم ملی هر کشوری بزرگتر از هر بازیکنی است و نباید بازیکنان برای تیم اول ایران حاشیه درست کنند و باید به عنوان یک سرباز در خدمت تیم ملی باشند. ملی‌پوشان اختیاری در مورد تعویض یا برکناری کادر فنی تیم ملی را ندارند و نباید به این موضوع ورود می‌کردند.

*تغییر سرمربی کار اشتباهی است

وی در خصوص برکناری اسکوچیچ از تیم ملی فوتبال اظهار کرد: اسکوچیچ در سخت‌ترین شرایط تیم ملی را تحویل گرفت و به عنوان اولین تیم به جام جهانی صعود کردیم. هیچکدام از کارشناسان فوتبال ایران فکر نمی‌کردند که تیم در آن شرایط به جام جهانی برود. در این مدت باقی مانده تا جام جهانی تغییر سرمربی کار اشتباهی است. هر مربی که بیایید به زمان نیاز دارد و اگر موفق نشود مسلماً نداشتن زمان را بهانه خواهد کرد. اگر قرار بود سرمربی تیم ملی تغییر کند بهتر بود خیلی زودتر انجام می‌شد.

عزیزیان در پایان در مورد انتخاب سرمربی ایرانی برای تیم ملی خاطرنشان کرد: اسامی مربیان بزرگ ایرانی برای تیم ملی نام برده می‌شود، اگر قرار باشد سرمربی تیم ملی تغییر کند، بهتر است یک مربی ایرانی روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی بنشیند، چون شناخت بهتری نسبت به بازیکنان دارد. امیدوارم هر چه خیر است برای فوتبال ایران اتفاق بیفتد و در جام جهانی که همه دنیا این مسابقات را می‌بینند بهترین نتایج را به دست بیاوریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: