کد خبر: ۹۲۴۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰
تعداد بازدید: ۱۳۶
حضور روز جمعه‌ی 12 هزار نفری تماشاگران در سالن مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی و اشتیاق دیدن پهلوان محبوب‌شان جدا از اتفاقاتی که در حاشیه این موضوع پیش آمد، یادآور انتخابی ملی دیگری در دل تاریخ و شوق هواداران بود.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، در یک جمعه پاییزی سال 1347، در اولین روزهای «زدراکو رایکوف» حضور در ایران وقتی که هنوز داوود نصیری سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بود یک مسابقه برای انتخاب بهترین ملی‌پوشان و مشخص کردن ترکیب اعزامی به رقابت‌های شوروری برگزار شد.

این دیدار دوستانه و انتخابی، در قالب دو تیم زرد و آبی و با حضور بیش از 5 هزار تماشاگر مشتاق در زمین شماره 3 استادیوم ورزشی شهباز بر پا شد و در نهایت با تساوی به پایان رسید.

ترکیب دو تیم:

تیم زرد

ظلی، کاشانی، احمد رحیمی، حسن حبیبی، جان‌ملکی، قلیچ‌خانی، طلایی، جباری و افتخاری

تیم آبی:

نیک نفس، کاظم رحیمی، لواسانی، منوچهر حبیبی، میرزا حسن، کارو حق‌وردیان، یاوری، علیزاده، مناجاتی، شرفی

داریوش مصطفوی و عزیز اصلی چند تن از بازیکنان منتخب به خاطر سفر تیم نیروی هوایی نیروی هوایی ایران به عراق در تمرینات غایب بودند.

مهدی مناجاتی برای آبی‌ها و اکبر افتخاری برای زردها گل‌زنی کردند. هر دو تیم در نیمه اول بازی صاحب یک گل شدند و این بازی با نتیجه را تا پایان بازی حفظ کردند.

تساوی زردها و آبی‌ها/ عکس

منبع:فدراسیون تاریخ و آمار

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: