کد خبر: ۹۲۴۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰
تعداد بازدید: ۳۲۱
حمید استیلی با تاکید بر این موضوع که در جلسه برکناری اسکوچیچ نبوده اعلام کرد به عنوان یک سرباز کنار تیم ملی خواهد بود.

بواکنش حمید استیلی به برکناری اسکوچیچه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: حمید استیلی با تاکید بر این موضوع که در جلسه برکناری اسکوچیچ نبوده اعلام کرد به عنوان یک سرباز کنار تیم ملی خواهد بود.

دراگان اسکوچیچ دیروز با رای کمیته فنی فدراسیون فوتبال از سمت خود برکنار شد و حالا دیگر سرمربی تیم ملی ایران محسوب نمی شود. در همین خصوص شامگاه دوشنبه با حمید استیلی تماس گرفتیم. شخصی که جدا از احراز سمت مدیریت تیم ملی، یکی از اعضای کمیته فنی فدراسیون هم محسوب می‌شود و قطعاً می‌تواند در این رابطه حرف های مهمی بزند. استیلی در گفتگو با خبر ورزشی با تاکید بر اینکه در جلسه مذکور که در نهایت منجر به برکناری اسکوچیچ شد شرکت نداشته،گفت:

من در این جلسه که شما گفتید حضور نداشتم چون برای ملاقات با هموطنان عزیز زلزله زده منطقه هرمزگان راهی آنجا شده بودم و همین الان که مشغول گفتگو با خبر ورزشی هستم تازه به تهران بازگشته ام و در فرودگاه مهرآباد حضور دارم بنابراین نمی‌دانم در آن جلسه چه گذشته است.

استیلی در ادامه با اشاره به اینکه پیرامون جدایی اش از تیم ملی هیچ بحثی مطرح نشده هم گفت:

تا امروز در این رابطه صحبتی نشده است و حرفی از جدایی نیست. من به عنوان یک سرباز کنار تیم ملی هستم و تا جایی که بتوانم برای موفقیت در جام جهانی تلاش می‌کنم .اگر روزی هم شرایط برای همکاری مهیا نباشد به عنوان یک ملی پوش اسبق همیشه آرزوی موفقیت برای بچه های تیم ملی را دارم اما همانطور که گفتم در رابطه با جدایی با فدراسیون هیچ حرفی نزده‌ام.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: