کد خبر: ۹۲۴۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲
تعداد بازدید: ۸۳۷
علی مطهری نماینده مجلس دهم در توئیتر نوشت: عجیب است که آقای ‎تاج‌زاده زمانی بازداشت شد که اخیراً یک مرزبندی روشن میان ایده‌اش ‎اصلاح امور و ‎براندازی ارائه کرده بود. حتی اگر کسی معتقد به براندازی باشد، تا زمانی‌که اقدام عملی مانند کار مسلحانه از او سر نزده‌است مجاز به بازداشت او نیستیم، روشی که از سیره امام علی علیه‌السلام در برخورد با مخالفانش آموخته‌ایم.

واکنش علی مطهری به بازداشت ‎تاج‌زادهبه گزارش خبرداغ به نقل از جماران: علی مطهری نماینده مجلس دهم در توئیتی به خبر بازداشت مصطفی تاجزاده واکنش نشان داد.

علی مطهری نماینده مجلس دهم در توئیتر نوشت: عجیب است که آقای ‎تاجزاده زمانی بازداشت شد که اخیراً یک مرزبندی روشن میان ایده‌اش ‎اصلاح امور و ‎براندازی ارائه کرده بود. حتی اگر کسی معتقد به براندازی باشد، تا زمانی‌که اقدام عملی مانند کار مسلحانه از او سر نزده‌است مجاز به بازداشت او نیستیم، روشی که از سیره امام علی علیه‌السلام در برخورد با مخالفانش آموخته‌ایم.

وی در ادامه نیز آورده است: امیدوارم قوه قضاییه با حفظ استقلال خود در مقابل ضابطان، از آزادی بیان پاسداری کند تا احساسی که از تغییر رویه این قوه در دوره آقای ‎اژه‌ای در مردم ایجاد شده‌ است مخدوش نشود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: