کد خبر: ۹۲۴۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
تعداد بازدید: ۱۵۷
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش که اقدام به تخریب ۶ خودرو کرده بود در کمتر از یک ساعت خبر داد.

بازداشت بلدوزر خطرناکِ یافت‌آباد!به گزارش خبرداغ به نقل از رکنا: رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش که اقدام به تخریب ۶ خودرو کرده بود در کمتر از یک ساعت خبر داد.

سرهنگ " جلیل موقوفه ای " رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: روز گذشته در پی وقوع ۶ مورد تخریب خودرو در محله یافت آباد توسط یک نفر اراذل و اوباش ماموران کلانتری ۱۵۱ یافت آباد بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود : در تحقیقات اولیه مشخص گردید که یک نفر از اراذل و اوباش با استفاده از چوب و قمه اقدام به تخریب خودروهای پارک شده نموده که بلافاصله از محل متواری می شود و با حضور عوامل گشت و تیم عملیات کلانتری و رصد های اطلاعاتی و بازبینی دوربین های مداربسته هویت متهم شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم عملیات کلانتری قرار گرفت .

اراذل و اوباش باعث ایجاد رعب و حشت شده اند

این مقام انتظامی با بیان اینکه این اراذل و اوباش ضمن خسارت به خودروهای شهروندان باعث ایجاد رعب و حشت شده اند تصریح کرد: بنا بر حساسیت موضوع عوامل عملیات کلانتری 151 با هماهنگ مقام قضایی در یک عملیات پلیسی پیچیده متهم 28 را در کم تر از یک ساعت در مخفیگاه خود بصورت غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ موقوفه ای در پایان خاطرنشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس با اراذل و اوباش و مخلین نظم و امینت با قاطعیت برخورد خواهد کرد و متهمان جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: