کد خبر: ۹۲۴۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
تعداد بازدید: ۲۵۰
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح اظهار داشت: مهم‌ترین اولویت در وزارت دفاع تقویت توان رزم نیرو‌های مسلح در مواجهه با تهدیدات، ارتقای سامانه‌های دفاعی و نوآوری‌هایی است که در آینده به آن‌ها نیاز خواهد داشت.

تقویت توان رزم نیروهای مسلح اولویت وزارت دفاع استبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، وزیر دفاع در جریان بازدید‌های استانی خود با حضور در استان خراسان، از صنایع و گروه‌های صنعتی وزارت دفاع در این استان بازدید کرد.

امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در این بازدید‌ها، مهم‌ترین اولویت وزارت دفاع را تقویت توان رزم نیرو‌های مسلح در مواجهه با تهدیدات، ارتقای سامانه‌های دفاعی و نوآوری‌هایی دانست که در آینده به آن‌ها نیاز خواهد داشت.

وزیر دفاع تاکید کرد: صحنه نبرد و اقتضای یگان‌های نیرو‌های مسلح با توجه به نوع تهدیدات دائماً در حال دگرگونی است که این موضوع پیشرفت‌های همه جانبه‌ی دفاعی، استفاده از ظرفیت مراکز علمی و دانش بنیان و همچنین به روز رسانی دانش دفاعی در بدنه‌ی صنعت دفاعی را دو چندان می‌کند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: