کد خبر: ۹۲۴۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
تعداد بازدید: ۱۸۰
دبیر فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون در تاریخ 12 تیرماه 1401 نامه نگاری لازم را انجام داده است و این نامه موجود و کاملاً قابل استناد است. آیا یک هفته قبل از برگزاری مسابقات دیر بوده است؟

مهربان: آیا یک هفته قبل مسابقات برای نامه‌نگاری و هماهنگی دیر است؟/ مردم درباره شرایط قضاوت می‌کنند/ یزدانی و درستکار مصدوم شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، دیروز(یکشنبه 19 تیرماه سال جاری) رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد. طبق اعلام فدراسیون کشتی پژمان درستکار، امیرحسین زارع، حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور با هجوم تماشاگران به تشک مسابقات، دچار آسیب دیدگی‌های جزئی شدند. 

بعد از این موضوع مجید شهیدی مدیرکل حراست وزارت ورزش اعلام کرد با وجود اینکه نامه‌ درخواست فدراسیون دیرتر از موعد ارسال شده بود به همین دلیل به مراجع ذیربط ارسال شد.

در همین رابطه ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی در گفتگو با ایلنا، پیرامون زمان ارسال نامه اظهار داشت: فدراسیون در تاریخ 12 تیرماه 1401 نامه نگاری لازم را انجام داده است و این نامه موجود و کاملاً قابل استناد است. آیا یک هفته قبل از برگزاری مسابقات دیر بوده است؟

وی در پاسخ به این سوال که آیا این تعداد مسئولان حراست برای تعداد زیاد هواداران کافی بود، عنوان کرد:  اینکه شرایط چطور بود را باید مردم قضاوت کنند. فقط می‌توانم بگویم بعضی کشتی گیران و سرمربی تیم ملی دچار مصدومیت جزیی شدند.

دبیر فدراسیون کشتی در خصوص اینکه چرا با پای مصدوم و لنگان در کنار مسابقات انتخابی حضور داشت، تصریح کرد: مصدومیتم ارتباطی با اتفاقات روز گذشته ندارد، بلکه یک مصدومیت قدیمی است و از ناحیه استخوان هیپ است که باید در فرصت مناسب آن را درمان کنم.

مهربان درباره اینکه  آیا مسابقات انتخابی هفته آینده بدون تماشاگر برگزار می‌شود، گفت: مسابقات انتخابی هفته آینده درون اردویی است و باید ببینیم شرایط آن چطور پیش می‌رود.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: