کد خبر: ۹۲۴۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳
تعداد بازدید: ۱۳۵
​سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه گفت: به منظور تشویق و ترغیب بانوان به رعایت حجاب اسلامی در شهر، به ویژه مکان‌های عمومی مانند مترو و هم‌چنین ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در میان جوانان، پایگاه بانوان "ایستگاه عاشقی" در پنج ایستگاه منتخب متروی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از صداوسیما: سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه گفت: به منظور تشویق و ترغیب بانوان به رعایت حجاب اسلامی در شهر، به ویژه مکان‌های عمومی مانند مترو و هم‌چنین ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در میان جوانان، پایگاه بانوان "ایستگاه عاشقی" در پنج ایستگاه منتخب متروی تهران برگزار می‌شود.

سید محمد نقیب افزود: این پایگاه مشاوره با هدف ارایه مشاوره در خصوص ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و سبک زندگی اسلامی - ایرانی باحضور کارشناسان و مشاوران و هم چنین توزیع هدایای اسلامی و پذیرایی در این حوزه برگزار می‌شود. مشاوران در پایگاه مشاوره "ایستگاه عاشقی" در ایستگاه‌های امام خمینی، تئاترشهر، شادمان، میدان ولی عصر و جهاد تا ۲۱ تیر از ساعت ۱۵ الی ۱۹ پاسخگوی سوالات شهروندان هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: