کد خبر: ۹۲۴۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
تعداد بازدید: ۲۱۷
کاپیتان آبی‌پوشان با هواداران این تیم خداحافظی کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: وریا غفوری کاپیتان استقلال که قراردادش با این تیم به اتمام رسیده بود، مدتی منتظر مدیران این باشگاه ماند تا با او برای تمدید قراردادش تماس بگیرند اما خبری از آنها نشد و حالا امروز ۱۶ تیرماه با انتشار پستی در اینستاگرامش از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

 
 

وریا غفوری لحظاتی پیش با انتشار یک پست اینستاگرامی با متن «بدرود استقلال قهرمان» از هواداران آبی پوشان تهرانی خداحافظی کرد.

خداحافظی کاپیتان محبوب با هواداران آبی

وریا غفوری بازیکن فوتبال در پست مدافع راست در ۲۹ شهریور ۱۳۶۶ در شهر سنندج کردستان است. وی از سال ۱۳۸۹ فوتبال حرفه‌ای خود را در باشگاه پاس همدان شروع کرد و سپس در تیم‌های شهرداری تبریز، نفت تهران، سپاهان اصفهان و استقلال توپ زده است. غفوری در لیگ گذشته برای باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کرد و بازوبند کاپیتانی را به بازو داشت.

غفوری اولین بار در فصل ۹۶-۹۵ پیراهن استقلال را بر تن کرده بود و امسال پس از ۵ فصل حضور در جمع آبی‌پوشان این تیم را ترک کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: