کد خبر: ۹۲۴۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
تعداد بازدید: ۱۸۸
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تمجید از تصمیم دو طرفه یحیی گل محمدی و سیدجلال حسینی، مدعی است مدافع پرافتخار این تیم قادر است در مربیگری نیز شرایط خوبی را دنبال کند.

پیوس: سیدجلال مربی بزرگی می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: فرشاد پیوس مهاجم اسبق پرسپولیس و آقای گل تاریخ این باشگاه درباره حضور در محل تمرین این تیم و دیدار با بازیکنان و اعضای تیم گفت: به شخصه هر فرصتی نصیبم شود دوست دارم کنار این تیم باشم. پرسپولیس به همگی ما هویت و افتخار داده است و واقعا خوشحال می‌شوم و روحیه‌ام عوض می‌شود وقتی در کنار تیم حاضر می‌شوم.

وی ادامه داد: اتفاق خوب برایم این بود که خیلی از دوستان قدیمی مثل آقای پروین و محمدخانی و دیگر دوستان را هم بار دیگر دیدم. بازیکنان پرسپولیس هم واقعا نشان دادند که برای شروع تمرین بی تابی می‌کنند و مطمئن هستم با این انگیزه فصل فوق العاده‌ای پیش روی تیم خواهد بود.

پیوس درباره تصمیم سیدجلال حسینی برای خداحافظی و تجربه مربیگری گفت: بارها گفته‌اتم و باز هم می گویم که سیدجلال قطعا می‌توانست همچنان به عنوان بازیکن کار را دنبال کند. او یک استثنا محسوب می‌شود و کاملا مشخص است از اراده، انگیزه و زندگی فوق العاده‌ای برخوردار است که همچنان توانسته بالاتر از جوانان کار را دنبال کند. با این حال حضورش در مربیگری را باید به فال نیک گرفت و با شرایطی که همگی ما از او سراغ داریم قطعا قادر خواهد بود یکی از مربیان پرافتخار فوتبال نیز لقب گیرد.

وی ادامه داد: این البته بستگی به خواسته او هم دارد. چیزی که مشخص است او شخصیت بزرگی دارد که به او کمک خواهد کرد و تجربه بالایی نیز در این زمینه با توجه به سال ها بازی و کار کردن زیر نظر مربیان بزرگ به دست آورده است. با این حال مسلما او از هر فرصتی باید برای یادگیری و پشت سر گذاشتن کلاس‌ها نیز بهره ببرد تا در این مسیر نیز همانند دوران بازیگری دست نیافتنی شود.

پیوس درباره شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: نقل و انتقالات خوبی داشته ایم و مسلما فرصت برای تقویت بیشتر تیم هم وجود دارد. مسلما پرسپولیس شانس اول قهرمانی خواهد بود. کادرفنی و مدیریت و بازیکنان و حمایت هواداران همه چیز در کنار هم قرار گرفته اند و من تلاش برای قهرمانی و انگیزه تمرین و موفقیت را در چشمان بازیکنان هم می‌دیدم. مسلما یک فصل خوب برای هواداران در پیش خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: