کد خبر: ۹۲۴۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
تعداد بازدید: ۱۸۵
کمیته انضباطی داماش گیلان را مقابل پانیک گیلان، 3-0 بازنده اعلام کرد

کمیته انضباطی؛ یک تماشاگر فوتبال به مدت سه ماه محروم شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، با اعلام کمیته انضباطی؛ دیدار تیم های پانیک گیلان و داماش گیلان روز 6 تیرماه برگزار و به دلیل پرتاب اشیاء و توهین از سوی تماشاگران نیمه تمام ماند. تیم داماش گیلان سه بر صفر بازنده و باید مبلغ 510 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

مسابقه تیم های اتحاد اراک و مینودر قزوین برگزار و از سوی مهدی اکبری، تماشاگر منتسب به تیم اتحاد اراک به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه به مدت 3 ماه از حضور در استادیوم های محل برگزاری مسابقه محروم است. این رای قابل تجدید نظر است.

تیم اتحاد اراک به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری و تخلفات تعدادی از تماشاگرانش به دلیل فحاشی به داور بازی باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

حسین هاشمی، بازیکن تیم اتحاد اراک نیز به خاطر رفتار غیر ورزشی به توبیخ کتبی محکوم شد.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: