کد خبر: ۹۲۴۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳
تعداد بازدید: ۲۰۵
کاظم غفاریان مدیر نظارت بر درمان و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سه مرکز متخلف که به صورت غیرمجاز در زمینه ارائه خدمات پوست و زیبایی در مشهد فعالیت داشتند، پلمب شدند.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا: مدیر نظارت بر درمان و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سه مرکز متخلف که به صورت غیرمجاز در زمینه ارائه خدمات پوست و زیبایی در مشهد فعالیت داشتند، پلمب شدند.

کاظم غفاریان گفت: در یکی از این مراکز عمل جراحی ترمیم پلک (بلفاروپلاستی) توسط افراد غیرپزشک انجام می‌شد.

وی ادامه داد: این مرکز غیرمجاز با همراهی نیروی انتظامی و نماینده نظام پزشکی تعطیل شد و مسئول متخلف این مرکز به علت سابقه دار بودن، با موافقت مقام قضایی بازداشت شد.

مدیر نظارت بر درمان و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در ۲ مرکز متخلف دیگر نیز که در پارکینگ یک ساختمان و یک منزل مسکونی استقرار داشتند، افراد غیرپزشک به صورت غیرمجاز خدمات تزریق ژل و بوتاکس به مشتریان ارائه می کردند.

غفاریان افزود: مراکز مزبور نیز پلمب شده و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: