کد خبر: ۹۲۳۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
تعداد بازدید: ۳۱۹
رسانه‌های عراقی اعلام کردند که بیش از ۵۰۰ مورد خفگی بر اثر تبعات ناشی از توفان گرد و غبار و استنشاق ریزگردها در این کشور ثبت شد.

ثبت ۵۰۰ مورد خفگی بر اثر گرد و غبار شدید در عراقبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا : رسانه‌های عراقی اعلام کردند که بیش از ۵۰۰ مورد خفگی بر اثر تبعات ناشی از توفان گرد و غبار و استنشاق ریزگردها در این کشور ثبت شد.

عراق بیش از ۵۰۰ مورد خفگی در اثر گرد و غبار شدید روز گذشته - یکشنبه - را ثبت کرده است.

رسانه‌های عراقی دیروز یکشنبه از ورود موج جدیدی از گرد و غبار به این کشور خبر دادند.

منابع عراقی اعلام کردند که پروازهای فرودگاه بین المللی بغداد به دلیل شرایط نامناسب جوی و گرد و غبار شدید به حالت تعلیق درآمد.

بغداد و برخی از مناطق جنوبی عراق شنبه‌شب هفته گذشته هم شاهد وقوع توفان گرد و غبار بود.

وزش توفان شن و گرد و غبار در عراق طی ماه‌های اخیر، باعث تنگی تنفس صدها نفر از شهروندان عراقی و تعطیلی فرودگاه‌های این کشور شده است.

در همین حال، هواشناسی عراق از ورود موج تازه گرد و غبار خبر داد و پیش بینی کرد که از فردا سه شنبه مناطق گسترده ای از این کشور شاهد پدیده گرد و غبار خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: