کد خبر: ۹۲۳۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
تعداد بازدید: ۱۱۸
فرانچسکو توتی معتقد است که رم از پیوستن نیکولو زانیولو به یوونتوس پشیمان نخواهد شد: "آنها یک نفر را به همان خوبی جذب خواهند کرد."

توتی: اگر زانیولو به یوونتوس بپیوندد پشیمان نیستمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، این ملی پوش ایتالیایی به شدت با انتقال به استادیوم آلیانز مرتبط بوده است اما هنوز توافقی بین دو باشگاه وجود ندارد.

رم به زانیولو اجازه نمی‌دهد با کمتر از رقمی معادل 50 تا 60 میلیون یورو جدا شود اما یوونتوس نمی‌تواند این میزان بپردازد و ترجیح می‌دهد بازیکن را به صورت قرضی با تعهد به خرید یا معاوضه بازیکن دریافت کند.

توتی اخیراً با این بازیکن 22 ساله که تا سال 2024 با رم قرارداد دارد صحبت کرده و متقاعد شده که اگر سه طرف به توافق برسند، باشگاه سابقش از رفتن زانیولو به یوونتوس پشیمان نخواهد شد.

از اسطوره ایتالیا و رم پرسیده شد که آیا انتقال زانیولو به استادیوم آلیانز برای او یا باشگاه دردناک خواهد بود؟ توتی در پاسخ به این سوال گفت: "اصلاً پیشمانی‌ای وجود ندارد، اگر این اتفاق بیفتد، من می دانم که رم با یک نفر به همان خوبی قرارداد می بندد."

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: