کد خبر: ۹۲۳۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
تعداد بازدید: ۱۷۴
کاپیتان سابق ذوب آهن قرار است از فصل جدید در کادرفنی این تیم فعالیت کند.

حدادی‌فر به کادرفنی ذوب آهن اضافه می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، قاسم حدادی‌فر، کاپیتان سابق تیم فوتبال ذوب آهن که فصل گذشته برای این تیم به میدان نرفت، در حالیکه قصد داشت چند بازی برای این تیم به میدان برود و سپس از میادین خداحافظی کند، ظاهراً از فصل جدید به عنوان مربی در جمع گاندوها حضور خواهد داشت.

روز گذشته نشستی میان حدادی‌فر و کادرفنی و مدیران باشگاه برگزار شد و ظاهراً طرفین بر سر حضور حدادی‌فر در کادرفنی و کنار دست مهدی تارتار به توافق رسیدند و ماجرای حضور او به عنوان بازیکن در این تیم تا این لحظه منتفی است.

حدادی‌فر با تایید ضمنی این پیشنهاد از مسئولان ذوب آهن فرصت خواسته تا امروز تصمیم نهایی خودش را بگیرد و در صورت پذیرش این پیشنهاد در تمرینات حضور پیدا کند.

بدین ترتیب اگر اتفاق خاصی رخ ندهد دوران فوتبال حدادی‌فر رسماً به پایان رسیده و او از این به بعد به جرگه مربیان فوتبال اضافه خواهد شد.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: