کد خبر: ۹۲۳۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹
تعداد بازدید: ۱۸۷
برنامه «خندوانه» شبکه نسیم، 9 تیر میزبان وحید یامین‌پور(نویسنده و فعال رسانه‌ای و معاون وزیر ورزش و جوانان) بود. اما این برنامه برخلاف همیشه از معرفی این مهمان اهل قلم و نویسنده‌اش در صفحه مجازی‌اش خودداری کرد و پس از حضور این مهمان نیز، هیچ تصویر یا ویدئویی از وی را بارگذاری نکرد!

به گزارش خبرداغ به نقل از کیهان :برنامه «خندوانه» شبکه نسیم، 9 تیر میزبان وحید یامین‌پور(نویسنده و فعال رسانه‌ای و معاون وزیر ورزش و جوانان) بود. اما این برنامه برخلاف همیشه از معرفی این مهمان اهل قلم و نویسنده‌اش در صفحه مجازی‌اش خودداری کرد و پس از حضور این مهمان نیز، هیچ تصویر یا ویدئویی از وی را بارگذاری نکرد!

اقدام به سانسور این نویسنده و فعال رسانه‌ای انقلابی توسط برنامه خندوانه در حالی است که این برنامه طی دوران فعالیت خودش، برخی افراد شارلاتان و بی‌اخلاق را به عنوان الگوی کمدی معرفی کرده و موجب چهره شدن آنها شده است.

یکی از این افراد که مدتی به عنوان اجراکننده طنز حضور پررنگی درخندوانه داشت و از طریق این برنامه شناخته شد و البته خودش هم یک بار در توئیتی از دست داشتنش درخندوانه نوشته بود، مشغول انتشار مطالب مبتذل و ضداخلاقی در فضای مجازی است و اخیرا به عقده‌گشایی علیه حجاب و بانوان محجبه مشغول شده است! مجری و دست‌اندرکاران برنامه «خندوانه» هیچ‌گاه نسبت به معرفی و چهره‌سازی چنین افرادی عذرخواهی نکردند و حتی توضیحی هم ندادند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: