کد خبر: ۹۲۳۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸
تعداد بازدید: ۳۳۱
فال قهوه روزانه یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱

فال روزانه فردا یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ برای متولدین فروردین ماه

فال قهوه روزانه یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱

عجله ای برای انجام کارها نداشته باشید و مطمئن باشید که کسی از عجله سود نبرده است. اهمیت زیادی به انجام درخواست های اطرافیان می دهید و از خودتان غافل شده اید. روحیه مهربانی دارید و اطرافیان را همیشه از محبت خود بی نصیب نگذاشته اید. امروز شرایطی برای ابراز محبت به اعضای خانواده پیدا می کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و محبت بی پایان خود را به اهل منزل ثابت کنید. به فکر افزایش دانش خود باشید و با یادگیری مهارتهای جدید، درهای جدیدی از پیشرفت و موفقیت را به روی خود باز کنید. همسر یا عشق زندگیتان امروز غصه ها را از دل شما پاک خواهد کرد. شما نیز به ایشان ثابت کنید که غمخوار وی هستید و در ناراحتی ها تنهایش نمی گذارید. قرار است مهمانی کوچکی ترتیب دهید و در این مهمانی در کنار دوستان و آشنایان حسابی تفریح خواهید کرد.

فال روزانه فردا یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت ماه

برای حل مشکلی که امروز با آن روبرو می شوید آرامش خود را حفظ کنید. از مشکلات فرار نکنید و به خاطر داشته باشید که زندگی فراز وفرودهای زیادی دارد. حضور بیشتری در جمع داشته باشید و از انزوا دوری کنید. با ادامه ولخرجی راه به جایی نخواهید برد. از امروز راه پس انداز و صرفه جویی در پیش بگیرید. عادت های ناپسندی دارید. اگر این عادت ها را کنار نگذارید دیر یا زود گریبان شما را می گیرد و در کنار اینکه سلامت وجود نازنین تان به خطر می افتد، به لحاظ مالی نیز با مشکل روبه رو خواهید شد. از دوستانی که مدتی است خبری از آنها ندارید خبر بگیرید. روز را با محبت و صفا به پایان برسانید و به اطرافیان ثابت کنید که دوستشان دارید. زمانی که از دست می دهید هرگز باز نمی گردد، در نتیجه از امروز بیشتر از همیشه مواظب گذر زمان باشید و زندگی را به گونه ای ادامه دهید تا حتی لحظه ای از عمر باارزش شما هدر نرود. سفارش کالای مهمی را داده اید و چند روزی است که چشم انتظار رسیدن این کالا هستید، امروز انتظارتان به پایان می رسد و این کالا را دریافت خواهید کرد. به فکر رسیدگی به سرووضع تان نیستید و ظاهری ژولیده و نامناسب دارید، امروز زمان خوبی است که این رویکرد را تغییر دهید و از امروز به بعد دستی به سروروی تان بکشید و اجازه ندهید اطرافیان شما را به عنوان فرد بدلباس و بی سلیقه ای بشناسند.

 

فال روزانه فردا یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ برای متولدین خرداد ماه

فرصتی مهیا می شود تا حسابی ورزش کنید و سلامت وجود نازنینتان را بهبود بخشید. یکی از اطرافیان امروز از شما درخواست کمک مالی خواهد داشت. به صلاح شماست که پولی به این فرد بدحساب، قرض ندهید. در غیر این صورت هرگز روی پولی که به ایشان قرض خواهید داد را نمی بینید. زندگی را سخت نگیرید و فرصتی را با دوستان و آشنایان بگذرانید و ناراحتی ها را فراموش کنید. احتمال مشاجره ای میان شما و فردی وجود دارد. به صلاح شما نیست که بگذارید آتش این مشاجره بالا بگیرد. به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید و کینه ای به دل نگیرید. سر خودتان را به حاشیه های زندگی بند نکنید و رویکردی جدی و عمل گرایانه به زندگی داشته باشید. همسر یا عشق زندگیتان امروز بیشتر از همیشه به شما رسیدگی می کند. محبت ایشان را پاسخگو باشید و لحظه های عاشقانه ای را تجربه کنید.

فال روزانه فردا یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ برای متولدین تیر ماه

نگرانی های زیادی دارید و قادر نیستید ذهن خود را به انجام کارهای روزانه متمرکز کنید. بهتر است امروز بیش ازحد به خودتان سخت نگیرید و با کاهش فشارهای کاری زمینه آرامش بیشتر خود را فراهم کنید. روز خوبی برای سرمایه گذاری و فعالیت های مالی در پیش ندارید. دستی گشاده داشته باشید و از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره بگیرید. همسر یا عشق زندگیتان امروز بی حوصله و کم طاقت است و اصلا اعصاب ندارد، اجازه ندهید کم حوصلگی وی زمینه ناراحتی شما را فراهم کند و عشق زندگیتان را به حال خودش بگذارید و مطمئن باشید که گذشت زمان حال و روحیه وی را بهتر خواهد کرد. روحیه ای خجالتی دارید و نظرهایتان را در میان جمع مطرح نمی کنید، این رویکرد نبود اعتمادبه نفس را در شما تقویت کرده و باعث شده تا دوستان و اطرافیان آن گونه که انتظار دارید روی شما حساب باز نکنند. در نتیجه ادامه این رویکرد به صلاح شما نیست و از امروز خجالت را کنار بگذارید و نظرهای خود را با صدایی بلند و رسا در میان جمع مطرح نمایید. سری به پدر و مادر یا بزرگان فامیل بزنید و دیدارها را تازه کنید. انسان خوش کلامی هستید و اطرافیان از هم صحبتی با شما لذت می برند، این روحیه را ادامه دهید و دوستان بیشتری پیدا کنید.

فال روزانه فردا یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ برای متولدین مرداد ماه

 
 

روز بسیار فرخنده ای را در پیش رو دارید و سرگرمی های زیادی انتظار شما را می کشد. از این شرایط بیشترین استفاده را ببرید و لحظه های شادی را تجربه کنید. قرار است برای خرید بیرون بروید، اما مواظب باشید که ولخرجی نکنید. احتمال زیادی وجود دارد که حرف تندی از زبان شما بیرون بیاید و این حرف زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند، با این حساب امروز بیشتر از همیشه مواظب حرف های تان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان از شما دلخور شوند. روز مناسبی است تا در کنار اعضای خانواده به خرید بروید و خوش بگذرانید. همسر یا عشق زندگیتان امروز را به روزی ماندگار و عاشقانه تبدیل خواهد کرد.

فال روزانه فردا یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ برای متولدین شهریور ماه

بیماری مزمنی که دارید امروز رو به بهبودی خواهد گذاشت. در آینده سلامت خود را جدی بگیرید و اجازه ندهید سهل انگاری در آینده شما را دوباره راهی بستر بیماری کند. امروز از شر مشکلات مالی خلاص می شوید و پولی که انتظارش را نداشتید، روانه حساب های بانکیتان می شود. اجازه ندهید کارهای عقب مانده فکر شما را مشغول کند و از امروز به خودتان قول بدهید که کار امروز را به فردا موکول نکنید. فرصت مناسبی برای عشق و عاشقی پیش روی شما قرار می گیرد. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و تا می توانید عاشقی کنید. فرصتی برای گردش و تفریح پیدا می کنید. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می توانید خوش بگذرانید. روز را با آرامش به پایان برسانید و اجازه ندهید نگرانی ها شما را مضطرب کند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: