کد خبر: ۹۲۳۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
تعداد بازدید: ۱۵۴
در پی تصادف خودروی ون در شبه جزیره باخا کالیفرنیا دو تن از بازیگران سریال «برگزیده» نتفلیکس کشته و ۶ تن از عوامل مجروح شدند.

مرگ دو تن از بازیگران «برگزیده» نتفلیکس در تصادف رانندگیبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، خروج ون حامل عوامل سریال «برگزیده» نتفلیکس از جاده‌ای در ناحیه‌ بیابانی نزدیک به مولگی در ایالت مکزیکوسیتی، مرگ دو تن از بازیگران و جراحت شدید ۶ تن از عوامل را در پی داشته است.
«ریموندو گاردونو کروز» و «خوان فرانسیسکو گنزالس آگیلار» دو بازیگر جان باخته این حادثه هستند.
کاربران فیسبوک خواهان تحقیقات بیشتر درمورد علت تصادف شده‌اند. یکی از کاربران نوشته‌است که بازیگران از کیفیت حمل و نقل و خستگی رانندگان شکایت داشته‌اند.
نتفلیکس از ارائه توضیح خودداری کرده‌است. اما شواهد از توقف روند تولید سریال خبر می‌دهد.
در خلاصه سریال برگزیده آمده است: «یک پسر ۱۲ ساله متوجه می‌شود که همان مسیح موعود است که رجعت کرده.» این سریال بر اساس مجموعه کتاب کامیکی به قلم مارک میلار و پیتر گروس ساخته شده است.

منبع: لس‌آنجلس تایمز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: