کد خبر: ۹۲۳۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
تعداد بازدید: ۳۱۷
استقلال که در ابتدای سال برای جذب این هافبک تلاش کرده بود، دوباره به دنبال پیشنهادی جدید است.

پیشنهاد جدید استقلال برای هافبک برزیلی نائوچیکوبه گزارش خبرداغ به نقل از سایت برزیلی folhape، استقلال بازگشت تا به دنبال نائوچیکو برای به خدمت گرفتن ژان کارلوس باشد. باشگاهی از ایران که در ابتدای سال پیشنهاد 3.2 میلیون ریال برزیل آنها رد شده بود، به کورس بازگشت و همان مبلغ را برای خرید بازیکن شماره 10 پیشنهاد داده است. این اطلاعات توسط Globo Esporte منتشر شده است.

ژان کارلوس که در سه سال اخیر یکی از بازیکنان برجسته نائوچیکو بوده، علاقه چندین باشگاه در برزیل مانند گرمیو، بوتافوگو و حتی رقیب اسپورت را برانگیخته است. روبرتو سلوا، معاون نائوچیکو در گفتگو با folhape، تنها گفت که ژان "هدف مورد نظر چندین باشگاه است".

ژان کارلوس در سن 30 سالگی، 135 بازی برای نائوچیکو، با 35 گل به ثمر رسانده است. این ورزشکار سه عنوان را برای باشگاه به دست آورد: قهرمانی سری سی سال 2019 و قهرمانی دو بار قهرمانی لیگ برزیل در سال های 2021 و 2022.

اخیراً، به دلیل اخراج در بازی برگشت فینال ایالتی، مقابل رترو، که شامل بحثی با داور دبورا سیسیلیا نیز بود، این ورزشکار 10 بازی محرومیت برای فصل 2023 پرنامبوکو دریافت کرده است!

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: