کد خبر: ۹۲۳۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
تعداد بازدید: ۲۳۳
با توجه به سوابق احسان حدادی قهرمان کشورمان و با تصمیم فدراسیون جهانی دو و میدانی این قهرمان پرعنوان در مسابقات قهرمانی جهان(اورگان۲۰۲۲)شرکت خواهد نمود.

احسان حدادی در مسابقات قهرمانی جهان(اورگان۲۰۲۲) شرکت خواهد کردبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی با توجه به سوابق ارزنده احسان حدادی قهرمان شایسته و نامدار کشورمان و با تصمیم فدراسیون جهانی دو و میدانی این قهرمان پرعنوان در مسابقات قهرمانی جهان(اورگان۲۰۲۲)شرکت خواهد نمود.

بر همین اساس فدراسیون جهانی دو و میدانی صبح امروز در مکاتبه‌ای با فدراسیون کشورمان از احسان حدادی نایب قهرمان المپیک لندن و دارنده ۴مدال طلای بازی‌های آسیایی،۶مدال طلای قهرمانی آسیا و یک مدال برنز مسابقات جهانی دعوت کرد تا بعنوان ورزشکار در رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی بزرگسالان جهان شرکت نماید.

گفتنی است مسابقات دو و میدانی قهرمانی جهانی طی روزهای ۲۴تیرماه سال جاری الی ۲مرداد به میزبانی شهر اورگان در کشور آمریکا برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: