کد خبر: ۹۲۳۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
تعداد بازدید: ۱۱۶۵
با عقب نشینی باشگاه اصفهانی در زمینه جذب بازیکن فصل گذشته گل گهر سیرجان استقلالی‌ها وارد مذاکره با گزینه سپاهان شدند.

استقلال هم مشتری جدی گزینه سپاهان شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: آرمین سهرابیان مدافع ۲۶ ساله اهل گرگان که در فصول هفدهم و هجدهم دو سال با پیراهن تیم استقلال برای این تیم توپ زد بار دیگر گزینه بازی برای تیم سابقش شد.

مدافع فصل گذشته گل گهر سیرجان که قرارداد دو ساله با این تیم داشت پس از بازی در لیگ ۲۰ و ۲۱ برای تیم امیر قلعه نویی حالا قصد دارد فصل بعد فوتبالش را در یک تیم دیگر ادامه بدهد. او که ظاهراً به دلیل خواسته مالی جدید از باشگاه سیرجانی با مسئولان این تیم به توافق نرسیده مورد نظر باشگاه سپاهان قرار داشت تا راهی اصفهان شود.

تیم سپاهان با از دست دادن گولسیانی و اسماعیلی فر برای ترمیم خط دفاعی اش فعلاً دانشگر را جذب کرده و به دنبال جذب یک مدافع استقلالی دیگر بود که با سهرابیان به توافق نرسید. شنیده‌ها حاکی از آن است این بازیکن درخواست مالی داشته که مورد موافقت اصفهانی‌ها قرار نگرفته داست.

در همین بین باشگاه استقلال باب مذاکره با آرمین سهرابیان را باز کرده و ظاهراً تماسهایی بامدیربرنامه او برقرار شده که در صورت امکان آرمین سهرابیان فصل بیست و دوم را با پیراهن تیم سابقش استقلال آغاز کند. هنوز خبری از پاسخ سهرابیان به استقلال نیست.

شایان ذکر است؛ سهرابیان بعد از اینکه باعث مصدومیت لی اندرو پادوانی در دوران حضورش در استقلال شد از این تیم رفت و در این مدت در تیم‌های سایپا و گل گهر توپ می‌زد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: