کد خبر: ۹۲۳۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
تعداد بازدید: ۲۶۲
بازیکن مکزیکی تیم لس آنجلس اف سی قراردادش را تمدید کرد تا در کنار گرت بیل بازی کند.

تمدید قرارداد ستاره لس آنجلس اف سی پس از جذب گرت بیلبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، کارلوس ولا قرارداد جدیدی برای ماندن در لس آنجلس اف سی امضا کرد زیرا گرت بیل و جورجیو کیلینی به ستاره مکزیکی پیوستند تا یکی از پر ستاره ترین تیم های تاریخ MLS را تشکیل دهند.

او قبل از پیروزی 2-0 مقابل نیویورک ردبولز در مورد قراردادش به ESPN گفت: "این موضوع درمورد زمان بود. من نمی خواهم تا زمانی که عنوان قهرمانی را کسب نکنم، آنجا را ترک کنم. امیدوارم امسال چنین اتفاقی بیفتد."

این حرکت روز سه شنبه رسما تایید شد و ستاره مکزیکی گفت: "لس آنجلس مکان ویژه ای برای من و خانواده ام است. اینجا خانه ماست و من برای ادامه کارم در اینجا در لس آنجلس اف سی هیجان زده هستم. هدفم قهرمانی در جام MLS است و برای رسیدن به هدفمان سخت کار خواهم کرد و انتظار دارم همچنان به دستاوردهای بزرگ برای باشگاه، خانواده ام، هواداران ما و شهر لس آنجلس ادامه دهم."

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: