کد خبر: ۹۲۳۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
تعداد بازدید: ۲۴۸
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید همانند دولت قبل همه امور کشور را معطل موافقت غرب کرد، گفت: باید مانند دولت فعلی با در پیش گرفتن دیپلماسی مقتدرانه و فعالانه منافع کشور را تأمین کرد.

منافع کشور را باید با دیپلماسی مقتدرانه و فعالانه تأمین کردبه گزارش خبرداغ ، مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس گفت: شاهد دیپلماسی فعال دولت آقای رئیسی در سطح منطقه هستیم و مجموعه وزارت نفت که با فعالیت گسترده خود فروش انرژی به کشورهای منطقه را در دستور کار خود دارد.

وی افزود:‌ موفقیت‌هایی که در همین مدت کوتاه بر اثر این دیپلماسی فعال حاصل شده نشان می‌دهد که نباید مانند دولت قبل همه چیز را معطل تصمیم آمریکا و اروپا کرد که اگر آنها مجوز دهند بتوانیم همه کار کنیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد وصول مطالبات خود از کشور عراق بودیم که این اقدام در سایه دیپلماسی فعال دولت سیزدهم حاصل شد.

یوسفی خاطرنشان کرد: آزادسازی این دارایی‌ها می‌تواند موجب ایجاد آرامش در بازار شود و امیدواریم که هر چه پیش می‌رویم ثبات اقتصادی در کشور نیز بیشتر شود.

وی افزود: نباید همانند دولت قبل همه امورات کشور را معطل موافقت غرب کرد و باید مانند اقدام دولت فعلی با در پیش گرفتن دیپلماسی مقتدرانه و فعالانه منافع کشور را تأمین کرد.

انتهای پیام/ ت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: