کد خبر: ۹۲۳۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱
تعداد بازدید: ۳۴۶
مذاکرات مسئولان استقلال با مدیربرنامه‌های رافائل سیلوا ادامه دارد.

آغاز دور جدید مذاکرات استقلال با مدافع برزیلیبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: رافائل سیلوا مدافع برزیلی استقلال در فصل گذشته به‌واسطه عملکرد خوب خود یکی از گزینه‌های اصلی این تیم برای تقویت خط دفاعی در فصل جدید است.

سیلوا که مورد تایید ریکاردو ساپینتو هم قرار گرفته، در مذاکرات قبلی خود با مسئولان استقلال درخواست مالی بالایی را از آنها کرده بود که این درخواست با مخالفت آجورلو و همکارانش مواجه شد.

با این وجود با توجه به نیاز استقلال به حفظ مدافعان خود بعد از جدایی محمد دانشگر، دور جدید مذاکرات با سیلوا آغاز شده و مدیران باشگاه امیدوار به راضی کردن او هستند.

در خصوص سیلوا گفته می‌شود که مدیربرنامه‌های او حتی تخفیفی را نیز به استقلالی‌ها داده اما مذاکرات همچنان در خصوص مسائل مختلف ادامه دارد.

با شرایط کنونی احتمال ماندگار شدن سیلوا در استقلال قوت گرفته و بعید نیست طی یکی دو روز آینده دو طرف برای تمدید قرارداد به توافق نهایی برسند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: