کد خبر: ۹۲۳۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵
تعداد بازدید: ۳۳۳
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به طرح برخی اخبار در فضای مجازی در خصوص فیلتر اینستاگرام و واتساپ گفت: این موضوع تنها یک شایعه است و هیچ تصمیمی در هیچ بخشی از کشور در این مورد اتخاذ نشده است.

توضیح وزیر ارتباطات درباره فیلترینگ اینستاگرام و واتس‌اپبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به طرح برخی اخبار در فضای مجازی در خصوص فیلتر اینستاگرام و واتساپ گفت: این موضوع تنها یک شایعه است و هیچ تصمیمی در هیچ بخشی از کشور در این مورد اتخاذ نشده است.

عیسی زارع‌پور در گفت وگویی در واکنش به انتشار اخباری در فضای مجازی در خصوص فیلتر زودهنگام اینستاگرام و واتساپ گفت: این موضوع تنها یک شایعه است، فیلترینگ در اختیار وزارت ارتباطات نیست، اما هیچ تصمیمی در هیچ بخشی از کشور در این مورد اتخاذ نشده است.

وی تاکید کرد: اطلاع ندارم، چرا این مباحث و شایعات در کشور مطرح می شود زیرا تنها نگرانی مردم را در پی دارد.  

زارع پور همچنین در پاسخ به سوالی پیرامون نگرانی ایثارگران شرکت مخابرات برای بحث اجرای قانون تبدیل وضعیت اظهار کرد: تصمیم‌گیری در این حوزه با وزارت ارتباطات نیست زیرا تنها ۲۰ درصد سهام شرکت مخابرات در اختیار این وزارتخانه قرار دارد و بنابراین تصمیم‌گیر اصلی، سهامدار عمده آن است.  ما موافقت کرده‌ایم تا براساس همان سهام ۲۰ درصدی دولت و اختیار یک نفر از پنج نفر هیات مدیره شرکت مخابرات،  پای کار آمده و هرچه سریعتر قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در این مجموعه اجرایی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: