کد خبر: ۹۲۳۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲
تعداد بازدید: ۲۸۵
فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد: با انواع تغییرات در پلاک و خودروهای دودزا، تبلیغات، خلافی‌های بالا، تخلفات حادثه‌ساز، قاچاق کالا با خودروهای سنگین و ... برخورد می‌شود.

آماری وحشتناک از مخدوش‌کنندگان پلاک خودروبه گزارش خبرداغ به نقل از همشهری آنلاین: سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ۱۱۵ هزار خودرو و موتورسیکلت به دلیل تخلفات پوشش و مخدوشی پلاک اعمال قانون شدند.

سردار رحیمی گفت: برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، برخورد با موتور سیکلت‌های سنگین، برخورد با انواع تغییرات در پلاک و خودروهای دودزا، تبلیغات، خلافی‌های بالا، تخلفات حادثه ساز، قاچاق کالا با خودروهای سنگین و ... در طرح انضباط و ایمنی ترافیک اجرایی می‌شود.

به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۵ هزار خودرو و موتورسیکلت به دلیل تخلفات پوشش و مخدوشی پلاک اعمال قانون شدند. از این تعداد هزار و ۳۸۳ دستگاه خودرو توقیف شدند.

او گفت: یک میلیون خودرو دودزا هم در سه ماه اول سال اعمال قانون و هزار و ۳۲۳ دستگاه موتور سیکلت به دلیل حمل نامتعارف بار به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در این مرحله از طرح، ۸۰ خودرو شوتی توقیف شدند و ۱۱۲ هزار خودرو که در محورهای مواصلاتی اقدام به تخلفات حادثه‌ساز کرده بودند، اعمال قانون شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: