کد خبر: ۹۲۳۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
تعداد بازدید: ۲۵۴
ملی پوش انگلیسی یکی از اهداف هجومی برای باشگاه لندنی است.

پیشنهاد چلسی به منچسترسیتی برای جذب استرلینگبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، نشریه GOAL می‌گوید چلسی پس از تماس با منچسترسیتی برای جذب رحیم استرلینگ برای جذب این مهاجم آماده می‌شود.

گفته می‌شود که توماس توخل می‌خواهد ملی‌پوش انگلیسی را جانشین روملو لوکاکو کند، بازیکنی که می‌خواهد به صورت قرضی به اینتر ملحق شود و همچنین در مورد آینده حکیم زیاش و کریستین پولیشیچ تردید وجود دارد.

هنوز هیچ پیشنهاد رسمی برای این بازیکن 27 ساله که 12 ماه از قرارداد فعلی اش با منچسترسیتی باقی مانده ارائه نشده است. این ملی پوش انگلیسی هنوز علناً نگفته است که آیا تمایلی به انتقال دارد یا خیر، اگرچه به نظر می رسد که او پس از نادیده گرفتن سفارش سیتی، زمان بیشتری برای بازی می خواهد.

استرلینگ در فصل گذشته بیش از هر مهاجم سیتی دقایق بیشتری را به عنوان مهاجم بازی کرد اما با آمدن ارلینگ هالند، رقابت‌ها افزایش می‌یابد، اگرچه ژسوس به زودی انتقال خود را به توپچی‌ها تکمیل خواهد کرد.

او در چند بازی بزرگ فصل گذشته از ترکیب اصلی کنار گذاشته شد، از جمله هر دو بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید و پیروزی در روز آخر برابر استون ویلا.

استرلینگ در گذشته تمایل خود را برای بازی در خارج از کشور در مقطعی از دوران حرفه ای خود آشکار کرده بود و رئال مادرید و بارسلونا قبلاً به او علاقه نشان داده بودند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: