کد خبر: ۹۲۳۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱
تعداد بازدید: ۱۴۱
یک مقام ایرانی به رویترز گفت که علی باقری، مذاکره کننده ارشد هسته ای ایران برای مذاکرات فردا به دوحه خواهد آمد.

مذاکره کننده ارشد امریکا امروز به قطر می رود، علی باقری فردارسانه‌های رویترز نوشت: ایرانی روز دوشنبه گزارش دادند که قطر میزبان مذاکرات غیرمستقیم بین ایران و ایالات متحده در روزهای آینده خواهد بود.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب ، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که هفته گذشته به ایران سفر کرد، روز شنبه گفت که انتظار می‌رود مذاکرات غیرمستقیم در روزهای آینده در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس برای غلبه بر بن‌بست از سر گرفته شود.

یک منبع مطلع گفت که انتظار می رود رابرت مالی، فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران روز دوشنبه وارد دوحه شود و با وزیر خارجه قطر دیدار کند. 

همچنین یک مقام ایرانی به رویترز گفت که علی باقری، مذاکره کننده ارشد هسته ای ایران برای مذاکرات فردا 28 و 29 ژوئن در دوحه خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: