کد خبر: ۹۲۳۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱
تعداد بازدید: ۳۶۱
رسانه‌های محلی اعلام کردند که نفتکش روسی حامل نفت ایران که دو ماه پیش به درخواست قوه قضاییه ایالات متحده متوقف شده بود، آزاد شده است.

یونان نفتکش حامل نفت ایران را آزاد کردبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس:  منابع محلی گزارش کردند که مقام‌های یونان، نفتکش نفتکش روسی حامل نفت ایران را که دو ماه پیش به درخواست ایالات متحده توقیف کرده بود، آزاد کرد

خبرگزاری فرانسه گزارش کرد که امروز (یکشنبه) از پلیس بندر یونان مطلع شده‌ایم که نفتکش روسی حامل نفت ایران که در اواسط آوریل در یونان به درخواست دادگستری آمریکا توقیف شده بود، می تواند کشتیرانی خود را از سر بگیرد.

بر اساس این گزارش، مقام‌های یونان در تاریخ ۱۹ آوریل (۳۰ فروردین ماه) نفتکش پگاس که سپس به «لانا» تغییر نام پیدا کرد را در امتداد جزیره «ائوبویا» در حالیکه حامل ۱۱۵ هزار تن نفت ایران بود توقیف کردند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: