کد خبر: ۹۲۳۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
تعداد بازدید: ۱۳۲
مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان از افزایش میزان غلظت گرد و خاک در هوای آبادان به بیش از ۱۸ برابر حد مجاز خبر داد.

افزایش میزان غلظت گرد و خاک ‌هوای آبادان به ‌۱۸ برابر حد مجازبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان از افزایش میزان غلظت گرد و خاک در هوای آبادان به بیش از ۱۸ برابر حد مجاز خبر داد.

شهریار عسگری‌ در خصوص میزان آلاینده‌های پدیده گرد و خاک امروز اظهار داشت: در پی وقوع گرد و غبار در استان خوزستان، طبق آخرین اندازه‌گیری‌ها تا ساعت 11 امروز (5 تیرماه) میزان ذرات ریزگردها در ه ای آبادان 2737 میکروگرم در متر مکعب بوده است.

وی با بیان این‌که در این بازه زمانی میزان گرد و خاک در دیگر شهرها کمتر بوده است، افزود: با توجه به اینکه میزان مجاز آلاینده‌ها در هوا 150 میکروگرم بر مترمکعب است، غلظت گرد و غبار در آبادان به بیش از 18 برابر حد مجاز رسیده است.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: همچنین میزان غلظت آلاینده‌های گرد و غبار در سوسنگرد 1612، شادگان 408، کارون 289، شوش و کرخه 250، بندر امام (ره) 239، دزفول 237، اهواز 232، شوشتر 215، اندیمشک 197 و ماهشهر 266 میکروگرم بر مترمکعب اندازه‌گیری شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: