کد خبر: ۹۲۲۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
تعداد بازدید: ۱۷۰
​در نمونه فعالیت‌های اخیر هدیه تهرانی می‌توان به مواردی اشاره کرد: مقابله با احداث پتروشیمی میانکاله، حمایت از زنان علیه آزار جنسی و درخواست پیگیری، معرفی و مجازات عاملان متروپل آبادان و ...

هدیه تهرانی، هدیه‌ش را پس‌گرفت؛ دریغا ...به گزارش خبرداغ ، کاوه معین‌فر در عصر ایران نوشت: خبری منتشر شد که هدیه تهرانی بازیگر سینمای ایران، صفحه شخصی‌اش را در شبکه اجتماعی اینستاگرام بست.

یکی از فعالان خیریه که با هدیه تهرانی همکاری می‌کرد با انتشار خبر بسته شدن موقت پیج این چهره نوشت: «خانم هدیه تهرانی به علت مشغله و فشردگی کارها به صورت موقت تنها صفحه رسمی خودشان را بستند . در امورات مختلف خیریه همواره از کمک‌ها ، حمایت‌ها و راهنمایی‌های ایشان و هنرمندانی چون صابر ابر ، پانته آ پناهی‌ها ، امیرجدیدی ، پدرام شریفی ، لاله مرزبان و محسن قرایی استفاده می‌کنیم.»

هدیه تهرانی عمده فعالیت‌هایش در صفحه اینستاگرامی خود را به کارهایی عام المنفعه مانند حمایت از محیط زیست، کمک به سیل زدگان گلستان و ... اختصاص داده بود، در نمونه فعالیت‌های اخیر او می‌توان به مواردی اشاره کرد: مقابله با احداث پتروشیمی میانکاله، حمایت از زنان علیه آزار جنسی و درخواست پیگیری، معرفی و مجازات عاملان متروپل آبادان و ...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: