کد خبر: ۹۲۲۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳
تعداد بازدید: ۱۲۶
​رئیس‌جمهور ایالات متحده اولین قانون مهم محدودیت حمل سلاح در این کشور را پس از چند دهه امضا کرد.

قانون محدودیت حمل سلاح به امضای بایدن رسیدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رئیس‌جمهور ایالات متحده اولین قانون مهم محدودیت حمل سلاح در این کشور را پس از چند دهه امضا کرد.

سرانجام پس از نزدیک به ۳۰ سال، مصوبه محدودیت حمل سلاح در آمریکا به امضای رئیس جمهور این کشور رسید و به یک قانون تبدیل شد.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا برای اولین بار در این کشور قانونی را امضا کرد که مالکیت اسلحه در ایالات متحده آمریکا را کنترل و محدود می‌کند.

بایدن با بیان اینکه تیراندازی هر روز در خیابان‌ها و اماکن عمومی آمریکا صورت می‌گیرد و قربانیان زیادی بر جای می‌گذارد، گفت: «من قانون مصوب هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات را که شامل محدودیت‌های حمل سلاح می‌شود، امضا می‌کنم».

وی تأکید کرد که «قانون کنترل تسلیحات به محافظت از آمریکایی‌ها کمک می‌کند و جوامع و کودکان در مدارس ایمن‌تر خواهند بود».

در تاریخ ۲۴ ژوئن، سنای ایالات متحده  لایحه‌ای را که توسط دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان در مورد کنترل اسلحه ارائه شده بود، تصویب کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: