کد خبر: ۹۲۲۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱
تعداد بازدید: ۳۹۵
بازیکن استقلال گفت: از هواداران استقلال خواهش می کنم که یک فرصت کوتاه به من بدهند تا با حمایت آنها و تمرین و تلاش زیاد ناراحتی های اخیر را تبدیل به روزهای خوب کنیم.

عذرخواهی یاغی جوان؛ در خدمت استقلال هستم!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: عرفان باقری، بازیکن سابق رده امید باشگاه استقلال در گفتگویی که در روزها و هفته های گذشته به عنوان یاغی جوان فوتبال شناخته شده بود و درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس به شدت مورد انتقاد هواداران استقلال قرار داشت، فعلا در ارتباط با اتفاقات آن روزها صحبت خاصی نکرد اما درباره یک موضوع مهم نکاتی اظهارات مهمی را مطرح کرد:

ظاهراً قراردادت را با باشگاه استقلال رسمی کردی؟

بله! من از حالا به بعد در خدمت تیم بزرگسالان استقلال خواهم بود.

با باشگاه قرارداد رسمی بستید؟

بله و از این بابت خیلی خوشحالم.

چه صحبتی در این باره دارید؟

می‌خواستم بگویم از هوادارانی که بابت اتفاقات روز گذشته از من ناراحت شدند معذرت می خواهم. هم از هواداران و هم از دو نفر دیگر.

آن دو نفر چه کسانی هستند؟

اول آقای آجورلو معذرت می خواهم و بعد آقای سمیعی که واقعاً در این مدت تلاش خیلی زیادی کردند تا همه چیز به شکل خوبی جلو برود.

چطور؟

من در همه این سال‌ها که در باشگاه استقلال حضور داشتم هرگز چنین برخوردی را ندیده بودم و واقعا مشخص است که آقای آجورلو و آقای سمیعی دلشان به حال باشگاه استقلال می سوزد. من واقعا از این دو نفر و هواداران باشگاه استقلال معذرت می خواهم که در روزهای گذشته چنین اتفاقاتی افتاد که باعث ناراحتی آنها شد. اما فقط از آنها عذرخواهی می‌کنم و از هیچ کس دیگری معذرت خواهی نمی کنم.

برنامه ات برای حضور در جمع بزرگسالان استقلال چیست؟

قطعاً کار آسانی در پیش ندارم و می دانم که باید هر چقدر تا امروز تلاش می کردم آن را دوبرابر کنم. امیدوارم در این مسیر اول خدا و بعد هواداران حامی من باشند. من دیگر با تیم‌های پایه باشگاه استقلال نیستم و از دور جدید شروع تمرینات بزرگسالان کنار اعضای تیم اصلی استقلال خواهم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: