کد خبر: ۹۲۲۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳
تعداد بازدید: ۱۴۳
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران با جوزف بورل نماینده عالی سیاست خارجی و امور امنیتی اتحادیه اروپا در محل وزارت امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد. قرار است وزیر امور خارجه ایران و نماینده عالی سیاست خارجی و امور امنیتی اتحادیه اروپا در نشست خبری مشترک وزیر خارجه با خبرنگاران شرکت کنند.

ورود مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به تهران / بورل با امیرعبداللهیان دیدار کردحسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران با جوزف بورل نماینده عالی سیاست خارجی و امور امنیتی اتحادیه اروپا در محل وزارت امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب ، قرار است وزیر امور خارجه ایران و نماینده عالی سیاست خارجی و امور امنیتی اتحادیه اروپا در نشست خبری مشترک وزیر خارجه با خبرنگاران شرکت کنند.

به گفته سخنگوی وزارت امور خارجه در این سفر که در چارچوب رایزنی‌های جاری میان ایران و اتحادیه اروپایی انجام می شود در خصوص مناسبات دوجانبه، برخی موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی و همچنین آخرین وضعیت مذاکرات وین بحث و تبادل نظر صورت خواهد گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: