کد خبر: ۹۲۲۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
تعداد بازدید: ۱۲۴
سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: دلیل انتخابم بیشتر بحث مدیریت باشگاه بوده و عواملی که در این مجموعه حضور دارند و کسانی که دنبال حاشیه نیستند. خودم هم دوست دارم سال بی‌حاشیه‌ای را دنبال کنم و انشاالله بتوانیم یک کار سالم و شسته و رفته با این مجموعه سالم انجام دهیم.

الهامی: خودم و هوادار دنبال حاشیه نیستیمبه گزارش خبرداغ  به نقل از رسانه رسمی باشگاه هوادار، ساکت الهامیدر اولین گفت‌وگوی خود بعد از عقد قرارداد با هوادار، اظهار داشت: قبل از هرچیز از رفیق و برادر خودم آقای رضا عنایتی تشکر می‌کنم که سال خیلی خوبی را برای تیم رقم زدند و انشاالله بتوانیم ادامه دهنده راه ایشان که راه بسیار سختی است باشیم. قطعا سال پرفشار و پرچالشی در فوتبال کشور ما خواهد بود. ما هم جزو تیم‌هایی هستیم که چالش سختی را با تیم‌های بزرگ کشور خواهیم داشت و انشاالله بتوانیم با مسئولیتی که به گردن بنده گذاشته شده سرافراز باشیم و شرمنده این مجموعه خیلی خوب نشویم.

الهامی در مورد اینکه دو قهرمانی جام حذفی در کارنامه دارد و انتظارات از او بالا است گفت: قطعا همینطور است و این کار را سخت می‌کند. چالش سختی را انتخاب کردم و خیلی دوست داشتم در یک چالش دیگری خودم را آزمایش کنم. می‌دانم چقدر سخت است ولی این‌ سختی‌ها مربی را آبدیده‌تر می‌کند. انشاالله بتوانیم در این چالش سخت سربلند باشیم و بتوانیم نتایج خیلی خوبی بگیریم و علاوه بر نتایج خیلی خوب آن فوتبال با کیفیتی که هوادار لایقش است و تیم‌های دیگر باید به آن احترام ویژه‌ای بگذارند را ارائه دهیم.

او در مورد دلیل انتخاب هوادار گفت: دلیل انتخابم بیشتر بحث مدیریت باشگاه بوده و عواملی که در این مجموعه حضور دارند و کسانی که دنبال حاشیه نیستند. خودم هم دوست دارم سال بی‌حاشیه‌ای را دنبال کنم و انشاالله بتوانیم یک کار سالم و شسته و رفته با این مجموعه سالم انجام دهیم و از اینکه به فوتبال مملکت خدمت می‌کنیم سربلند بیرون بیاییم.

سرمربی جدید هوادار در مورد نقل و انتقالات تیمش گفت: قطعا هوادار تیم خوبی بوده و اول از همه باید بچه‌هایی که قرارداد دارند و آنهایی که باشگاه صلاح می‌داند را حفظ کنیم و در انتها ببینیم کجا کمبود داریم و در این پست‌ها قطعا بازیکنانی هستند که از نظر اسمی شناخته شده هستند و اگر با شرایط ما خودشان را وفق دهند قطعا از آنها استفاده می‌کنیم.

الهامی در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم یک سال خوب را باهم رقم بزنیم، سالی که همه بعد از آن از سختی‌ای که وجود دارد با شیرینی یاد کنند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: