کد خبر: ۹۲۲۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰
تعداد بازدید: ۱۶۴
برانکو ایوانکوویچ به تازگی در مصاحبه با برنامه فوتبال برتر حسابی از سید جلال حسینی تعریف و تمجید کرد.

وقتی برانکو به اسم سیدجلال آلرژی داشت!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: سرمربی سابق پرسپولیس در پاسخ به پرسش محمد حسین میثاقی در خصوص سید جلال حسینی گفت: " سید جلال حسینی یکی از مهم ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران و دست راست من در پرسپولیس بود که کاملا تحت تأثیردوران حرفه ای اش در فوتبال قرارگرفتم. به من به عنوان مربی اش در پرسپولیس خیلی کمک کرد و کاملا به دستآوردهایش در این دوران طولانی که بازی کرده است احترام می گذارم. شگفت زده هم هستم که او چقدر بازی کرده است. تأکید می کنم خوش شانس بودم به عنوان دست راست، بازیکن و لیدرتیم او را در کنار خودم داشتم."

آری، این صحبت های مردی است که زمانی به اسم " سیدجلال حسینی" هم آلرژی داشت و حتی یک مرتبه ( اصغرنیک سیرت مترجم سابقش شاهد است) وقتی مشغول صحبت تلفنی بود و اسم " سیدجلال" را آوردند عصبانی شد و مصاحبه را نصفه و نیمه قطع کرد!

درآن مقطع و پیش از شروع لیگ پانزدهم رسانه ها، کارشناسان، پیشکسوتان و هواداران فشار زیادی را روی برانکو برای خرید سید جلال حسینی که تازه از قطر بازگشته بود وارد آوردند اما مرد کروات گزینه دیگری در سر داشت.

او روی خرید " لوکا ماریچ" هموطن خود اصرار داشت و او را به سید جلال حسینی ترجیح داد. جالب آن که برانکو در گفت و گو و مصاحبه های خود همین حرف ها از جمله قدرت رهبری، لیدر بودن و دست راست شدن لوکا ماریچ را مطرح می کرد و از هرگونه پرسشی درمورد خرید سید جلال حسینی عصبانی می شد!

لوکا ماریچ به ایران آمد و با پرسپولیس قرارداد بست که بالاتر از سید جلال حسینی باشد اما سایه ای از او نبود!

پرسپولیس لیگ پانزدهم را در حالی به استقلال خوزستان عبدالله ویسی باخت و دوم شد که در تفاضل گل کم آورد. چه بسا اگر پرسپولیس گل های کمتری می خورد به لطف فوتبال تماشایی و تهاجمی اش می توانست به راحتی جام قهرمانی لیگ پانزدهم را بالای سر ببرد.

نکته قابل تعجب آن که سید جلال حسینی در ترکیب نفت تهران جلوی آن قهرمانی را با نمایش درخشان خود برابر پرسپولیس و البته به کمک علیرضا بیرانوند و وحید امیری گرفت!

برانکو قهرمان نشد اما اسم سید جلال حسینی ( به علاوه بیرانوند و امیری) را در دفترچه اش یادداشت کرد تا اولین خریدهای او لقب بگیرند.

مرد کروات با این اقدام ثابت کرد اهل لج و لجبازی نیست و اشتباه خودش در فصل نقل و انتقالات را پذیرفته است.

برانکو توانست به کمک سید جلال حسینی در پرسپولیس ۷ جام بگیرد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید درحالی که زمانی به اسم این بازیکن هم آلرژی داشت اما...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: