کد خبر: ۹۲۲۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
تعداد بازدید: ۶۹۲
محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران حاضر شد و در پاسخ به سوالی در خصوص توقیف فیلم «برادران لیلا» و ممنوع‌الکار شدن برخی بازیگران گفت: من در همین حیاط دولت چند هفته قبل اعلام کردم که ما طبق قانون عمل خواهیم کرد و قانون هم در این زمینه مشخص بود و دوستان من در سازمان سینمایی بررسی‌های کاملی انجام دادند و اصرار من بر این بود که حتما مر قانون را رعایت کنند.

توضیحات وزیر ارشاد در خصوص توقیف فیلم «برادران لیلا»: اصرار داشتم حتما مر قانون رعایت شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیحاتی را در خصوص توقیف توقیف فیلم «برادران لیلا» ارائه کرد.

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران حاضر شد و در پاسخ به سوالی در خصوص توقیف فیلم «برادران لیلا» و ممنوع‌الکار شدن برخی بازیگران گفت: من در همین حیاط دولت چند هفته قبل اعلام کردم که ما طبق قانون عمل خواهیم کرد و قانون هم در این زمینه مشخص بود و دوستان من در سازمان سینمایی بررسی‌های کاملی انجام دادند و اصرار من بر این بود که حتما مر قانون را رعایت کنند.

وی ادامه داد: این بیانیه و اعلام نظر مبتنی بر این بررسی‌ها بوده و مجموعه افرادی که در این تصمیم‌گیری بودند متفق‌القول به وقوع تخلف اعتقاد داشتند. ممکن است سال‌های قبل مجموعه وزارت ارشاد و سازمان سینمایی به هر دلیلی در این موضوعات منفعل عمل می‌کرده است اما بنای ما این است در دوره جدید مطابق قانون عمل کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با ابلاغیه پرداخت ۲۰ درصد افزایش قیمت بلیط به گروه‌های نمایشی در تئاتر شهر، گفت: این ابلاغیه حتما بررسی و جلسه بعد در مورد آن توضیح خواهم داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: