کد خبر: ۹۲۲۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴
تعداد بازدید: ۳۱۷
راستینه گفت: جشنواره‌های خارجی از فیلم‌های سفارشی که سعی می‌کند جامعه ایرانی را یک جامعه خسته و سیاه به نمایش بگذارد استقبال می‌کنند.

استقبال مجلس از توقیف فیلم بحث‌برانگیزبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب: راستینه گفت: جشنواره‌های خارجی از فیلم‌های سفارشی که سعی می‌کند جامعه ایرانی را یک جامعه خسته و سیاه به نمایش بگذارد استقبال می‌کنند.

احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی گفت: جشنواره‌های خارجی از فیلم‌های سفارشی که سعی می‌کند جامعه ایرانی را یک جامعه خسته و سیاه به نمایش بگذارد استقبال می‌کنند.

وی افزود: وزارت ارشاد در مورد فیلم «برادران لیلا» به وظیفه طبیعی و قانونی خودش عمل کرد و حتما مجلس از توقیف این فیلم حمایت می‌کند.

راستینه در بخش دیگری با اشاره به سرود «سلام فرمانده» گفت: یک سرود سلام فرمانده در تمام نقاط کشور واقعیت جامعه منتظر مهدوی ایران اسلامی را نشان می‌دهد؛ در مورد اینها چرا کم‌کاری می‌شود؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: