کد خبر: ۹۲۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
تعداد بازدید: ۲۴۲
عیسی زارع‌پور با بیان اینکه در حال حاضر در پنجره ملی خدمات دولتی هوشمند ۲۰ دستگاه متصل شدند، اظهار داشت: اما ۸ دستگاه اصلی دیگر باقی مانده است.

وزیر ارتباطات: ۸ دستگاه اصلی به دولت هوشمند متصل نشده‌اندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز چهارشنبه (۱ تیر) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در قانون بودجه امسال همه دستگاه‌های اجرایی کشور مکلف شدند که پنجره واحد خدمات هوشمند خود راه اندازی کنند و ما مکلف شدیم که تا دی ماه پنجره ملی خدمات هوشمند را راه اندازی کنیم. اما زودتر آن را راه اندازی کردیم. 

وی افزود: در حال حاضر در پنجره ملی خدمات دولتی هوشمند ۲۰ دستگاه متصل شدند، اما حدود ۸ دستگاه اصلی دیگر باقی مانده‌اند. خواهش من از شما این است که از مسئولان آن دستگاه‌ها مطالبه گری کنید تا این امر در شهریور ماه محقق شود و به این سامانه بپیوندند تا مردم بدون مراجعه حضوری و کاغذ بازی بتوانند خدمات خود را از دستگاه دولتی دریافت کنند. 

وزیر ارتباطات در خصوص دستگاه‌های اولویت دار نیز گفت: اعضای دولت اعم از وزرا و معاونین رئیس جمهور، اولویت اول هستند و هر کدام چند دستگاه اصلی را زیر مجموعه خود راه اندازی کنند و مطالبه گری رسانه‌ها موج خوبی در دستگاه‌ها راه انداخته است تا دستگاه‌ها له این پنجره ملی متصل شوند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: