کد خبر: ۹۲۲۵۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
تعداد بازدید: ۱۷۸
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات پرونده دستگیری عوامل موساد توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان گفت: دستگیرشدگان قصد ترور دانشمندان هسته‌ای را داشتند.

دادستان زاهدان: دستگیری عوامل موساد پس از ۸ ماه رصد دقیق، محقق شد / دستگیرشدگان قصد ترور دانشمندان هسته‌ای را داشتنددادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات پرونده دستگیری عوامل موساد توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان گفت: دستگیرشدگان قصد ترور دانشمندان هسته‌ای را داشتند.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ، مهدی شمس‌آبادی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان که به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه برگزار شد، در تشریح جزئیات پرونده دستگیری عوامل موساد توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان، اظهار داشت: دستگیر شدگان قصد ترور دانشمندان هسته‌ای را داشتند.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با اشاره به اینکه در حال حاضر این پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و به زودی کیفرخواست صادر و به دادگاه ارسال می‌شود، افزود: دستگیری این عوامل موساد با عملیات پیچیده اطلاعاتی و در پی ۸ ماه رصد دقیق کیس‌های امنیتی محقق شد و مستندات زیادی علیه آن‌ها جمع‌آوری شد به نحوی که وقتی قرار بازداشت متهمان صادر شد حتی اعتراض نکردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: