کد خبر: ۹۲۲۵۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
تعداد بازدید: ۲۵۴
قرعه کشی هفت وزن دوم رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا مشخص شد.

قرعه کشی هفت وزن دوم مشخص شد / آغاز رقابت‌ها از صبح فردابه گزارش خبرداغ و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان که از ساعت 9 صبح فردا به مصاف حریفان خود می روند به شرح زیر است:

در وزن 45 کیلوگرم که 8 کشتی گیر حضور دارند، امیر محمد نوازی در دور نخست به مصاف حریفی از مغولستان می رود و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده ترکمنستان و ژاپن روبرو می شود.

در وزن 48 کیلوگرم که 7 کشتی گیر حضور دارند، امیررضا تیموری زاد در گروه A به صورت دوره ای با کشتی گیران هند، ژاپن و مغولستان مبارزه می کند.

در وزن 51 کیلوگرم که 8 کشتی گیر حضور دارند، غلامرضا اسدی با حریفی از قرقیزستان مصاف می دهد و در صورت پیروزی با برنده ژاپن و ازبکستان روبرو می شود.

در وزن 55 کیلوگرم که 10کشتی گیر حضور دارند، ابوالفضل شمسی پور در دور نخست به حریفی از کره جنوبی می رود و در صورت پیروزی در دور دوم با کشتی گیر مغولستانی مصاف می دهد.

در وزن 60 کیلوگرم که 12کشتی گیر حضور دارند، سجاد پیرایه  در دور نخست به مصاف حریفی از بنگلادش می رود و در صورت پیروزی در دور بعد با حریفی از ازبکستان روبرو می شود.

در وزن 92 کیلوگرم که 9 کشتی گیر حضور دارند، عرفان علیزاده به مصاف حریفی از ازبکستان می رود و در صورت پیروزی در دور دوم با حریفی از ترکمنستان روبرو می شود.

در وزن 110 کیلوگرم که 8 کشتی گیر حضور دارند، محمدرضا لطفی به مصاف حریفی از مغولستان می رود و در صورت پیروزی، در دور دوم با برنده مبارزه قرقیزستان و ازبکستان روبرو می شود.

 

 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: