کد خبر: ۹۲۲۵۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
تعداد بازدید: ۱۸۴
منچستریونایتد با انتقالی 40 میلیون پوندی از آژاکس در حال نزدیک شدن به اولین خرید مهم خود در تابستان با آنتونی است.

ستاره آژاکس در آستانه انتقال به منچستریونایتدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، بر اساس ادعای نشریه سان انگلیس، مقامات یونایتد قرار است امروز در آمستردام به توافق برسند تا با این بازیکن برزیلی معامله کنند.

اریک تن هاگ می خواهد که همراه با بازیکن سابقش بازسازی خود را در اولدترافورد آغاز کند تا یونایتد را دوباره به سطح اول فوتبال لیگ برتر برساند.

این وینگر 22 ساله فصل گذشته با 12 گل و ارسال 10 پاس گل در 33 بازی در تمامی رقابت ها برای قهرمان هلندی، عملکرد فوق العاده ای داشت.

یونایتد در تابستان امسال پنج بازیکن را تعقیب می کند، اما هواداران در حال حاضر از عدم فعالیت نقل و انتقالات آنها تاکنون عصبی شده اند.

مدیرعامل جدید ریچارد آرنولد روز شنبه به مغازه‌ای در چشایر رفت تا گروهی از هواداران را که آماده بودند برای ابراز نگرانی به خانه او راهپیمایی کنند، آرام کند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: