کد خبر: ۹۲۲۵۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
تعداد بازدید: ۱۰۳
رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی ضمن تبریک به مناسبت سالروز بسیج اساتید، تاکید کرد: از اساتید دغدغه‌مند می‌خواهم با تمام توان در عرصه کمک به دولت وارد شوند.

اساتید دغدغه‌مند با تمام توان در عرصه کمک به دولت وارد شوند به گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، رئیس بسیج اساتید به مناسبت سالروز شهادت مصطفی چمران و روز بسیج اساتید بیانیه‌ای صادر و اساتید انقلابی را به تأسی از شهید چمران دعوت کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:  

امام خمینی (ره): «شهید چمران چنان با عظمت و با تعهّد به اسلام جان خود را فدا کرد که خود را در هر دو جهان بیمه نمود».

اقدام ارزشمند و پر مفهوم نامگذاری سالروز شهادت این شهید متفکر، ساده زیست و انقلابی به‌عنوان «روز بسیج اساتید» رسالتی سنگین برای جامعه‌ی علمی کشور به همراه دارد، و چه پرمعنا نائب امام زمان (عج ) بیان فرمودند: «توقع این است که خروجی دانشگاه، در جمهوری اسلامی چمران‌ها باشد».

باور این شهید بزرگوار بر این بوده است که بسیج همواره می‌تواند در تمام جبهه‌ها از تفکّرات و اقدامات انقلابی حفاظت نماید، و در کنار این روحیه می توان مرزهای دانش را نیز در نوردید.

اینجانب ضمن گرامی داشت روز ملی بسیج اساتید، همه اساتید دغدغه‌مند، متدین و انقلابی را دعوت می‌نمایم به تأسی از شهید چمران رضوان الله علیه، با تمام همت و توان در میدان‌های علم و عمل، خصوصا کمک به دولت مردمی و انجام فریضه قطعی و فوری جهاد تبیین جهت خنثی کردن فریب، تخریب و دروغ دشمنان علیه جمهوری اسلامی حاضر و انشاء الله زمینه ساز دولت اسلامی شوند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: