کد خبر: ۹۲۲۵۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
تعداد بازدید: ۱۱۱
درخواست مالی سرمربی پرتغالی مد نظر سپاهان در هیات مدیره باشگاه بررسی شده و مورد موافقت قرار نگرفت.

مخالفت هیات مدیره سپاهان با درخواست مالی مورایس؛ بازگشت گزینه‌های داخلی به میز مذاکرهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، باشگاه سپاهان پس از مذاکرات بی نتیجه با فیلیس ماگات آلمانی برای جانشینی محرم نویدکیا، در چند روز اخیر و پس از مذاکره با مورایس مشغول بررسی وضعیت همکاری با این سرمربی پرتغالی بود و درخواست مالی نسبتاً سنگین وی همانطور که پیش بینی می‌شد در هیات مدیره باشگاه مورد تایید قرار نگرفت تا این همکاری منتفی شود.

مورایس که به کشورش برگشته است در انتظار پاسخ سپاهانی‌ها بود و حالا به او خبر دادند که توانایی پرداخت دستمزد مورد نظر او را ندارد.

باشگاه سپاهان در فصل جاری سیاست متفاوتی نسبت به 3-4 فصل اخیر در پیش گرفته و سعی دارد در هزینه‌ها صرفه‌جویی کند و تیمی خوب و مدعی ولی به دور از ریخت و پاش‌های مرسوم ببندد و از همین رو در مسائل مالی مسئولان باشگاه با دقت نظر زیادی عمل می‌کنند.

با توجه به طولانی شدن مذاکره با ماگات و مورایس و به نتیجه نرسیدن با این گزینه‌ها و از دست رفتن زمان برای این تیم، مسئولان باشگاه در حال بررسی گزینه‌های داخلی هستند تا در فصل بعد روی نیمکت سپاهان بنشیند و با وجود اینکه در هیات مدیره سپاهان تاکید بر استفاده از مربی خارجی وجود دارد و به همین دلیل توافق با یک گزینه داخلی منتفی شد باید دید این بار و در شرایط جدید زیر بار همکاری با مربی ایرانی خواهند رفت یا نه.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: